Ben er dus met de 33 16-kleppert, dus dat word straks dus weer vroeg uit de veren.
Maar goed....als nuchtere Grunneger moet je het ervoor over hebben, of niet dan?
Lui geweest vandaag, dus GT door de (naar zeggen krasvrije) wasstraat gejaagd. Eerste laag stof zit er alweer op van het ritje naar huis en op de voorkant zijn nog wel de nodige muggensporen te bekennen, maargoed daar komen toch wel weer nieuwe bij morgen als ik over die dijk rij, dus dat maakt dan ook niet meer uit
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Škoda Octavia combi D 110 kW SCARB 4835
Na de hardloopwedstrijd de 159 even naar de wasboxen gereden.
Misschien morgen nog even een snelle lap erover maar dat hangt helemaal af van mijn uitslaapdrang
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Toch even de tijd gevonden om de GTV6 schoon te maken en hij ziet er voor zijn doen weer redelijk goed uit
Wie gaan er moregenvroeg via Hoogeveen naar de registerdag? Wij vertrekken om iets voor achten en hopen er rond 9uur te zijn. Moet er zelf vroeg zijn ivm het register en henk zou iets later zijn. Maar er zijn vaak wel meer vroege vogels vandaar deze vraag. Ik ben zo rond acht uur bij de eerste pomp na het klaverblad vanaf Hoogeveen en dit is een BP pomp. Staat er niets dan rijden we gewoon door.