Onze landgenoten debuteren op de baan:
!!
Dit zou dus een verslagje zonder woorden moeten worden als je dit ziet ... maar zo kennen jullie mij natuurlijk niet
Het was gewoon ZALIG !!!
De ochtendkater ( zo rond 4h opstaan
) nam algauw de benen van zodra we het circuitpark van Zandvoort opreden ... TE VEEL voor zo'n beestje !!!
En voor ons ... na wat verweesd rondgelummeld te hebben tussen al dat moois toch nog zo'n 300 fotookes kunnen nemen en ook wat filmfragmentjes ... alles volgt bij de gepaste topics
En dan de Forummeeting : Merciekes jongens dat er toch nog wat opkomst was en inderdaad heel wat leuke mensen leren kennen ... er moeten/mogen voor mijn part nog wat meer samenkomstjes gebeuren los van zo'n evenement .
Wat een KAStaars !!!
Plots de bijeenkomst moeten verlaten om ...
OP HET CIRCUIT TE RIJDEN ...JIHA...en alvast van meer te dromen ...
De rest van de dag was (helaas) nog sneller voorbij ... dus volgend jaar zijn we er alvast weer bij . Een fantastische dag bij onze Noorderburen ... zo gastvrij , sympathiek , behulpzaam ... hadden we ze nog niet veel gehad
Ik zou bijna durven zeggen HUP HOLLAND HUP ... Al waren er ook bepaalde individuen die er anders over dachten :
DUS ... Merciekes aan alleman en natuurlijk vooral diegenen die fotookes van ons genomen hebben
Kristal