Beste forum leden,
Graag wil ik jullie aandacht en mening weten over het volgende:
In Duitsland en ook in Engeland weet ik dat diverse auto clubs 1 keer per maand op een vast locatie samenkomen om een avond gezellig te eten , drinken en te praten over de gezamelijke auto hobby/liefhebberij. In Duitsland noemen ze dat "Stammtisch". Hier in de regio (Kleve. Nijmegen, Arnhem etc) ben ik zoiets nog nooit tegen gekomen maar omdat er toch veel klassiekers in deze regio rondrijden lijkt het mij leuk dit op gang te zetten.
Ik wil gaan kijken naar een geschikte plek (hotel/restaurant) om 1 keer per maan (bijv iedere eerste Donderdag van de maand) ergens samen te komen met liefhebbers van Engelse en Italiaanse auto's. Ik denk dat ik zo en zo dit kan opzetten bij Hotel Haus Ida in Kleve wat een makkelijk aan te rijden locatie is van zowel de Nederlandse als Duitse kant, waar veilig geparkeerd kan worden, eten en drinken goed is en prijsgunstig is, eventueel andere locaties kan ik ook nog nagaan maar weet dat dit zo en zo een geschikte is hiervoor.
Graag hoor ik jullie mening hierover, zou dit iets zijn om 1 keer per maand wanneer dat natuurlijk uitkomt langs te komen, of vinden jullie dit idee niets?
Ik doel dan bewust om eigenaren/liefhebbers uit de regio (natuurlijk als je van verder komt mag dat ook).
Iedergeval zou het mij dus zeer aanspreken om 1 vaste avond per maand langs te komen, dit ook zeker in tijden wanneer er geen meetings zijn erg leuk in om toch contacten te behouden.
Nogmaals ik hoor graag jullie mening.
Met vriendelijke groet,
Roy van der Stad