http://www.alfaromeopress.com/press/article/115548
Wij gaan hier zaterdag naartoe met 'n paar collega's
Ik persoonlijk vind het een geweldig autootje om te zien.Wat zijn de indrukken van de 4C nu jullie deze in de Flesh hebben gezien?
Nee, ik was er op donderdag.Was je ook zaterdag daar Danny ? Had ik dat geweten ; ik heb m'n collega in de 4c kunnen laten plaatsnemen(zelf heb ik er in Genève al in gezeten) dan had ik U daar ook er in kunnen loodsen ... Een naamkaartje van een Alfadealer doet wonderen, maar die Duitser was sowiso erg vriendelijk .
Voor mij de topper buiten de Alfa stand : witte (met blauwe strepen) Maserati A6GCS
Buiten ook niets geen 116's?Helaas niet met het volledig Lemarc team (Andries moest werken de stakker ) geweest, maar het was wel weer veel voor 1 dag. Mooie Alfa stand dit jaar vonden wij en ook de 4c in levende lijve kon ons wel bekoren.
Her en der verspreid een Alfa maar hebben geen transaxle kunnen spotten.
Enige transaxle die we die gehele dag hebben gezien was een Nederlandse 75 op parking 10 vlak bij de bussen.Buiten ook niets geen 116's?Helaas niet met het volledig Lemarc team (Andries moest werken de stakker ) geweest, maar het was wel weer veel voor 1 dag. Mooie Alfa stand dit jaar vonden wij en ook de 4c in levende lijve kon ons wel bekoren.
Her en der verspreid een Alfa maar hebben geen transaxle kunnen spotten.