Ik kan me er geheel bij aansluiten
Was een zeeeeeer geslaagde dag voor velen als ik de reacties om me heen heb opgeteld. Een begin op een zeer professionele lokatie bij LEMARC in Balk, welke als hobby is ontstaan en het na ongeveer 25 jaar nog steeds is met heeel veel onderdelen en complete Gtv's .Zeer goede catering met voor elk wat wils en nog een drankje mee voor de puzzelrit die er op volgde van ongeveer een uur naar de volgende lokatie Autocosmatics van de fam, Knollema...Leuke rit welke was uitgezet door Wim Zwiers en Gerrit Jellema(1000-poot achter de schermen).
Magistraal zo de vloot binnenkwam bij Autocosmatics in Drachten, een machtig aanzwellend geluid tussen die gebouwen toen ze de straat inreden daar bij Bert. Leuke demo's kunnen zien van Bert en ook de mooie Gtv-6 van hem kunnen bewonderen op diverse hoogtes. Hier was de catering ook weer heel goed geregeld met alle natjes en droogjes..Ook konden de mensen vragen stellen over de specialiteiten die Bert allemaal kan met het in- en exterieur van onze Alfa's. Rond een uur of 5 ging de BBQ aan en was het smullen geblazen tegen een zeer redelijke vergoeding. Dat er een flinke bui tussendoor kwam mocht de pret niet drukken, hierdoor werd het vlees lekker sappig op de bbq
Ook was het leuk hoeveel andere typen van Alfa ons kwamen bezoeken, alsmede een heel mooie Maserati Quatroporte.
BIj dezen bedanken wij onze SPONSOREN en alle VRIJWILLIGERS en DEELNEMERS hartelijk voor de medewerking aan deze mooie dag. Deze houden we er in en gaat volgend jaar vast weer georganiseerd worden!
Namens het Alfetta-116
Henk en Jeroen