Zie Alfetta forumIk kom ook met de GTV6!
Zie Alfetta forumIk kom ook met de GTV6!
Heb daarom gelukkig ruimschoots de tijd om mijn GTV6 te perfectioneren
Ik heb jou al gemist op een paar evenementen.
Mag ik dit onzin vinden? Wat is er dan zo geweldig aan Zandvoort? Ik ga ook daar altijd naar toe, maar de faciliteiten zijn in Assen veel, veel beter voor elkaar. Ook de infrastructuur is top naar het circuit toe. Als ik in Zandvoort rij of rondloop krijg ik er zeker geen historisch gevoel bij. Je kan niet even snel en droog naar de tribune lopen om te schuilen of even kort een baanprogramma kijken. Wel is het leuk op de baan door de duinen moet ik zeggen.Ga er nog eens over denken, vindt Assen zo kil, mist de charme en historie van Zandvoort
Mij uit het hart gegrepen. Belangrijkste het met elkaar maken van een mooi Alfa Romeo feestje, lukt eigenlijk altijd met het SSAR!berichtdoor Kosta » zo 23 nov 2014 11:08
Het maakt mij niet uit waar het is . Het is voor mij elke keer een feestje. Ik heb het afgelopen keer gemist ,vond ik erg genoeg .
Qua baan is Zandvoort mooier , de faciliteiten zijn in Assen beter . Zo is er altijd wat .
Bedoel je SSAR? De vorige is nét geweest!Heeft dat evenement geen webhost / website , of ben ik gewoon een noob die dat niet kan vinden?
http://www.spettacolosportivo.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;Heeft dat evenement geen webhost / website , of ben ik gewoon een noob die dat niet kan vinden?