Was zeker een mooie rit, mooie omgeving! Erg druk! Iedereen was weer uit z'n hol gekropen met het mooie weer. Daardoor wel wat tijdnood (file langs de Trekvaart...) maar nog net op tijd binnen.
Flinke opkomst met 82! De organisatie had rekening gehouden met "slechts" 75 en moest nog boekjes bijdrukken
De afgelopen twee jaar was de hoogste opkomst 72 bij de Limburgrit in 2013. Goed om te zien dit aantal, hopelijk gaat die trend doorzetten
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Škoda Octavia combi D 110 kW SCARB 4835
Mooie rit, met name het eerste deel. Het rondje om de Westeinderplassen en vervolgens naar het eindpunt duurde flink wat langer dan verwacht. Het puzzelelement heb ik maar snel laten varen en daar was ik niet de enige in, want we kwamen met drie auto's met evenzoveel personen als eersten aan op het eindpunt. Maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord op die laatste vraag. Is dat flitskastjes of wielrenners?
Riemke en Erik bedankt
Hele mooi rit door een typisch Hollandse omgeving
Perfecte organisatie, goede start- en eindlocatie met voldoende parkeermogelijkheden
Helemaal TOP
Hans en Rita gefeliciteerd met jullie eerste prijs !!!
Laatst gewijzigd door Alfa Romeo Miniatura Fer op wo mar 11, 2015 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
SCARB no 00575
Alfa Romeo Registro Miniatura, since 1992. http://alfaromeominiatura.nl
Alfa 147 2.0 Cup trackday
Alfa Giulietta Sprint Speciale 1.4 TCT 2016 rosso
*driving Alfa Romeo since 1975.