motor aanpassingen werpen dus hun vruchten afWas gezellig. Alles prima geregeld en mooi weer.
Lekker 2 x flink over de baan kunnen boenderen.
Ik ben 5e geworden in de Time-Attack en met een tijd van 2.10.2, bijna 2 seconden van mijn pr af.
Met 'gepimpte Audi's' worden waarschijnlijk de Lambo's bedoeld? Tja, voor mijn jongens waren die, samen met de Ferrari's, natuurlijk het hoogtepunt van de dag. Maar ik ben het ermee eens dat het aanbod aan klassieke Alfa's beperkt was. Wel een hele rits prachtige GTV6-en!Die Ferrari's en gepimpte Audi's spreken me niet echt aan.
Alfa's miste ik klassiek spul en vond persoonlijk de algemene staat van het nieuwer spul ondermaats.
Inderdaad, dat was 'm. We waren vrij laat, pas tegen 1u, vandaar de plek achteraan. De auto is binnen de club waarschijnlijk geen onbekende, hij komt bij Balocco Classics vandaan en is tot een jaar of 4 geleden privé bereden door de eigenaar van Balocco, Erwin Arentsen. Ben er ontzettend blij mee, het is mijn eerste klassieker in twintig jaar tijd (de vorige was een Volvo 142 die ik ooit als daily reed). Dit keer moest en zou het een Alfa worden. De correcte kleurnaam is overigens Blu Olandese... . Sorry maar met een Italiaanse vrouw die ook nog eens als vertaalster/lerares Italiaans werkt, moest ik dit wel even rechtzettenVolgens mij heb ik hem zien staan als laatste in de middelste rij. Blue hollandaise?
Hoi Basman..
PS ik ben de eigenaar van de volgensmij enige Berlina op het terrein. Ben nog maar net lid, heb de auto pas twee weken en zal me binnenkort nog een keer voorstellen hier!
Hoi Xavier,Je berlina stond naast mijn babyblauw (helaas beetje vies na 300 Km boenderen op duitse autobahn), en is van harte welkom in ons register waar ik Berlina's best kan gebruiken.
Ik moet de SSAR nog meemaken, als nieuw lid, maar ik vond dit evenement ook wat tegenvallen, al hebben mijn twee kinderen genoten van de Ferrari's en Lamborghini's (maar waar was de Huracan?). Maar inderdaad, slechts hier en daar een verkoopstandje....ik had veel meer mensen verwacht met poetsmaterialen, modelauto's, folders, onderdelen etc. Maar op dat ene rijtje met kraampjes na heb ik ze niet kunnen ontdekken. Verder inderdaad relatief weinig oldtimers, ook geen handelaren. Wat oudere Lambo's, een ISO of Pantera of wat 'Etceterini's' waren erg leuke aanvullingen geweest. Misschien is dat een optie voor een volgende keer, maar dan moet het evenement niet samenvallen met Essen. Dieptepunt voor mij was dat ik erachter kwam dat mijn jochies niet mee de baan op mochten bij de Parade waarvoor ik me met de Berlina had opgegeven, omdat ze nog geen zestien zijn (9 en 12). Ik heb de parade laten schieten omdat ik ze niet alleen over het circuit wilde laten zwerven terwijl ik rondjes aan het rijden was en heb het inschrijfgeld daarvoor teruggevraagd. 'Staat in het regelement' kreeg ik via de mail terug, maar dat regelement was helemaal niet zichtbaar bij het bestellen van het ticket. Gelukkig net bericht gehad dat ze dat alsnog terugstorten, dus toch wel netjes. Gaat me niet om het geld maar meer om het principe...Maar de organisatie mag zich doodschamen mij betreft om voor dergelijke entree prijzen die 3-4 verkoopstandjes en overig vermaak te bieden. Het kwam bij mij zeer rommelig over en inderdaad veel nieuw wannabee klassiek 'to be' spul maar gemis aan echte fraaie oudjes.
Wellicht door de sterke toename waarde klassiekers durft niemand hem meer mee te nemen (ook voor mij de rede de Juul thuis te laten btw). Of was er nog veel semi-oud geschorst.
Hoogtepunt voor mij was de zwarte ABARTH 600 met een ongelooflijke snelheid en 9000 toeren sound over de baan
Dat is inderdaad erg jammer, vooral omdat de jongens zich er waarschijnlijk al op hadden verheugd.Dieptepunt voor mij was dat ik erachter kwam dat mijn jochies niet mee de baan op mochten bij de Parade waarvoor ik me met de Berlina had opgegeven, omdat ze nog geen zestien zijn (9 en 12).
Als het maar van tevoren gecommuniceerd wordt, en dat was hier niet het geval. En het woord 'Parade' klinkt nogal onschuldig, vandaar dat ik er vanuit was gegaan dat het toegestaan was. De heren bij de SCARB tent vertelden me ook al over Spettacolo dus dan gaan we zeker voor de herkansing.Dat is inderdaad erg jammer, vooral omdat de jongens zich er waarschijnlijk al op hadden verheugd.
Je zult echter vrijwel nergens in Europa met kinderen in de auto het circuit op kunnen. Waar het wel gebeurt wordt waarschijnlijk de hand gelicht met de regels.
Op Assen en Zandvoort gebeurt het in principe nooit. Maar laat de uitzondering nou net het Spettacolo Sportivo zijn. Onder strenge voorwaarden kunnen de kinderen mee in een parade. Dat gaat niet hard, maar het met eigen ogen het circuit van zo dichtbij beleven is voor een kind al bijzonder genoeg.