Zijn er hier veel Alfisten die de Oldtimer-Grand-Prix bezoeken? Valt er te genieten van Alfa Romeo klassiekers of zijn het vooral de plat geslagen kevertjes die de aandacht op eisen?
Welke dag valt aan te bevelen? SSAR is nog niet zeker dat ik kan gaan dus een leuk alternatief is welkom
100% aanrader!
Maar ik ben de laatste 5 jaar niet geweest. Dus als het recent compleet is veranderd, weet ik dat niet.
Dit jaar ben ik er wel weer bij.
Er wordt serieus geracet en er doet erg mooi spul mee. Daarnaast vele displays van clubs etc.
BMW Z4, Ferrari 308 GTB QV, Alfa Giulia 1750 (1966), Porsche 996 3.4
Tip: ga met je Alfa en clubpas naar Parkeerplaats D3 en koop daar je kaarten bij de Alfaclub veel goedkoper dan elders.
Dan heb je tevens all-inclusive kaarten en hoef je niet voor eten en drinken te zorgen. Je kan er zelfs ontbijten. Top geregeld!
Met een beetje geluk [lees: als je vroeg genoeg bent] kun je met je Alfa op het paddock bij diezelfde Alfaclub parkeren.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!
Deze morgen tegen 9u30 op de parking bij de alfaclub aangekomen, tickets gekocht, daarna de GTA op de paddock geplaatst en een dag mogen genieten van redelijk weer, veel mooie Alfa's en 155 DTM geweld