Niet veel deelnemers! Ben ik zelf ook schuldig aan geweest, combinatie van tijdgebrek en domweg vergeten
Afgelopen anderhalve week alsnog mee bezig geweest, 9 of 10 fout:
Kaart 1:
1. De Z van pijl 12 naar pijl 13 opgeschreven, had die kortere route ff gemist (was al blij dat ik ff wat anders had dan die f*cking rondjes
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)
Kaart 2:
2.,3.,5.,6. Op weg naar pijl 21 via de F gereden i.p.v. de A, want ik vertrouwde een krabbeltje op weg naar A niet. Leek op een privé-perceel met aan weerszijden een weg. En uiteraard op weg naar pijl 33 hetzelfde verhaal. Dus 1 fout, 4 strafpunten
4. Langsrijder R glad gemist op weg naar pijl 31
Kaart 3, 4 en 5 foutloos.
Kaart 6:
7. Van de I even niet gezien dat het pootje door de weg staat.
8. Net daarna wel het fietspad gespot, dus de R niet opgeschreven, maar de parallelweg over het hoofd gezien en dus via de Q gegaan.
9. Bij het fietspad verderop feitelijk hetzelfde probleem, parallelweg niet gezien dus een enorme omweg gemaakt via de K en dan wel weer de O.
(10. Een extra X opgeschreven om het stukje rode lijn na de finish mee te pakken en dan toch weer bij het finishbord te komen. Maar ik mag zoveel rondjes rijden als ik wil, dus ook zoveel Xen opschrijven als ik wil, dus geen fout, toch?)
Al met al een leuke rit! Wanneer is de volgende?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)