Goh, wist niet dat Sudjes ook last van muizen konden hebben
EY!!!!
Kristal
We denken ook aan jou, goed?Ik ben er...................................in gedachten bij.
Even de groene omgeving voor zondag wat nader toegelicht ...EY!!!!
net gecontroleerd: hij zit nog -lekker warm- achter de voorruit
Dat vind ik nu echt jammer zie ... ik zal de bezen dan aan Cor uitdelen ... hij kan ze dan later doorgevenIk ben er...................................in gedachten bij
De broodjes zijn gemonteerdPs: er zitten en paar leuke bochtjes en heuvels ( ik bedoel geen verkeersdrempels, maar die zitten er ook wel in) in de toerrit, dus de brulpijp en de open luchtfilters kunnen weer aardig van zich laten horen.
Dat vind ik nu echt jammer zie ... ik zal de bezen dan aan Cor uitdelen ... hij kan ze dan later doorgeven
Dan zal Corry het moeten ontgelden ...nou voorzichtig hoor , ben nog herstellende van een griepie...Dat vind ik nu echt jammer zie ... ik zal de bezen dan aan Cor uitdelen ... hij kan ze dan later doorgeven
Kristal
Eeej Jon jij ook hier! Ik kom zondag ook met de gtv6 kunnen ze weer lekker naast mekaar staan..Het wordt mooi weer dus de GTV6 komt uit zijn winterslaap.
Wel even wakker geweest voor de introductie van de Brera in Apeldoorn, stond daar ff mooi te wezen naast de Brera.
Tot zondag,
Jon Preisser
idem hier interesse in het clubmodel!@Dibro, Ik zou even contact opnemen met de beheerster van de clubwinkel, mogelijk dat zij dit weekend ook komen en dan lijkt mij die transportkosten makkelijk te tackelenSnap ik, dat het niet eenvoudig is Ik wilde het clubmodel aanschaffen, 5 euro is natuurlijk een koopje, en die 5,75 verzendkosten staan dan opeens weer in geen verhouding.De clubwinkel is niet aanwezig. Het lijkt zeer eenvoudig, maar het is een mega klus om de clubwinkel op te bouwen voor het SS in Zandvoort of een gedeelte van de winkel in Houten te hebben. Je kunt natuurlijk altijd nog je spullen via het clubblad bestellen.
Aan de andere kant: ook 10,75 kan bruin nog wel trekken
Btw: forum beats mail in deze (heb net ook een mailtje hierover gestuurd en daar heb ik nog steeds géén antwoord op )
Ik ben er...................................in gedachten bij.