Ik hoorde het; er is dus nog hooplieke (mn vriendin) is niet zo van de alfa's. te dik, te stoer (de 8c: "superlelijk" haha)...
maar van de sprint88 was ze helemaal weg. en de andere sprintjes waren ook helemaal ok.
(yes!)
Ik hoorde het; er is dus nog hooplieke (mn vriendin) is niet zo van de alfa's. te dik, te stoer (de 8c: "superlelijk" haha)...
maar van de sprint88 was ze helemaal weg. en de andere sprintjes waren ook helemaal ok.
(yes!)
he stennie, wel een boel kijkers bij die gtv
En een grijze met SZ/Milano velgen en handelaarsplaten. Supermooi ding zo te zien. En dat knalrode Sudje! Schitterend! Ik was er helaas niet bij, maar gelukkig hebben jullie de foto's nog. Thanx.Ik ben op verschillende fotoalbums al een aantal keren een mooie rode GTV-4 en een zwarte GTV-6 tegengekomen .
Stoere bakken .
Kijk dat zijn de vriendinnen waar je mee vooruit kuntLieke (mn vriendin) is niet zo van de alfa's. te dik, te stoer (de 8c: "superlelijk" haha)...
(yes!)
Tja, je had de keuzeZo te zien heb ik wat gemist...
Ja, wrijf het nog maar eens in.Tja, je had de keuzeZo te zien heb ik wat gemist...
Je hebt heel wat gemistJa, wrijf het nog maar eens in.Tja, je had de keuzeZo te zien heb ik wat gemist...
Populair spul, zeg...Je hebt heel wat gemistJa, wrijf het nog maar eens in.Tja, je had de keuze
mooie foto's! Bedankt voor het kieken van de onze. Hopelijk de laatste keer met de fotoverpestende spoiler. Het plaatwerk is besteld...Foto's: klikje