Wow, wat een gave rit moet dat geweest zijn. De mannen hebben zich in ieder geval super vermaakt, met het tot in de puntjes uitgewerkte thema. Mijn lesje nachtrit vooraf heeft goed gewerkt, de gloednieuwe navigator heeft goed z'n best gedaan en zich prima vermaakt. Via de sms ben ik in de Pyreneeen goed op de hoogte gehouden gedurende de nacht
.
Bestuurder vond het al bijna jammer dat hij dat paaseitje niet had opgegeten. Visgraatrijden is zijn favoriet en een stukje meer ervan had hij niet erg gevonden
Skoda niet Duits? Dat was ook toen al overgenomen toch? Ach ja, zo blijft het puzzelen ook voor doorgewinterde rittenrijders een uitdaging.
Doordat de mannen wel alle vragen vooraf hadden doorgenomen, hebben ze helaas de tussenstop gemist. Het voedselpakket bij de start maakte dat trouwens wel enigszins goed, zo'n pakket mag bij de nachtrit vaker worden uitgedeeld!
Natuurlijk in Delft wel de kortste route genomen nadat geconcludeerd werd dat de route langs ons oude huis ging, maar ook een stukje afgesneden kon worden zonder een vraag te missen. Wel grappig om in de bol-pijl-aanwijzingen je eigen stad terug te zien.
Ik heb erg moeten lachen om de aanwijzingen in het routeboek over de matzwarte Alfetta. Wat een feest moet dat geweest zijn.
Eens kijken, misschien volgend jaar wel met twee auto's. Ik vrees dat de navigator het zodanig leuk vond dat hij volgend jaar weer wil.
@ Kakel: het aanbod van een lesje blijft bestaan hoor