wo jul 24, 2013 13:28
Het probleem is dat alle autos een Nederlands kenteken hebben gehad en ik heb er nog geen 1 ingevoerd in duitsland is, ze staan allemaal binnen en rijden af en toe alleen een ommetje met mooi weer zonder kenteken dus want die zijn allemaal ingeleverd bij de RDW.
De Giulietta is afgelopen week op iemand anders naam gezet en geschorst (dit had te maken met het feit dat ik daar mijn originele platen op wil houden en dan kan niet op mijn eigen naam, woon in duitsland), De Jaguars en Maseratis hebben dus wel allemaal een Duits kenteken want die heb ik allemaal geimporteerd. De Alfa 145 CARABINIERI heb ik Italiaanse platen op.
(oja de Mito is in Duitsland gekocht dus die heeft een duits kenteken maar die is van mijn vriendin en die is in het weekend werken).
Probeer een garage kenteken te regelen zodat ik de Gulietta toch mee kan nemen.
Kom dan met de Maserati, dat is tenminste nog Italiaans. Of de Thema, dan kan je zeggen dat je een verkapte 164 SW bij je hebt
Geen idee nog of ik ga komen of niet, ligt aan het weer en de hoeveelheid zin die ik heb en eventueel het gezelschap.
Laatst gewijzigd door
Robkg op wo jul 24, 2013 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.