ik heb een lijstje waar al mijn lijstjes op terugkomenA Roy, die Lancia's staan ook nog op een lijstje bij mij hoor (maar dat zijn inmiddels zoveel lijstjes geworden )
Het was weer een mooi dagje, knap weer gebleven, mooie wagens gezien, lekkere koffie gedronken... en onverwacht veel publiek geïnteresseerd in de Alfetta. De eend op het dak deed het goed, maar we hebben ook veel aanspraak gehad van iedereen die het gewoon een leuk karretje vonden of veel die er nostalgische gevoelens van kregen. Een man die hartstikke blij was, omdat ik 'm uitnodigde om er eens in te gaan zitten .. en dat terwijl het gewoon mijn dagelijks rij-ijzer is en niet bepaald in showroomstaat!
Voor de rest lekker rondgekeken bij oude fiatjes en Lancia's. Samen met Jens nog een tijdje met een paar Ferrariliefhebbers gepraat over een schitterende 412 (waar iedereen van een f40 vroeger droomde, kwijlde ik altijd bij deze) en mooi gezien hoe Sander voor het eerst zijn wagen is knap uitliet.
Meeste foto's die ik heb, moeten nog ontwikkeld worden, voor de rest heb ik nog een paar even met het mobieltje geschoten:
(hmmm dat zijn bekende shirtjes op een verkeerde plek )
(souvenirtje)
(hmm koffie !! )
En m'n wederhelft.
Ik zat de gister alweer de bekende sites af te speurenHoi Jurian,Die Beta was wel wreed,stond bij Martin Willems te koop ooit....Maar bij mij en Erwin staat die ook op het lijstje....
Ja inderdaad! Ik ben hier een paar maanden geleden nog even geweest met Jens voor wat Fiat 500 onderdelen. Wat een speeltuin om even in rond te kijken!Moet je die Lancia blauwe Coupe van Martin Willems zien..Prachtig met geel velours
Kijk maar es op zijn site