Effin veel plezier ermee

Kun je mij wel verklappen welke diameter hij heeft?
En de torsies?
@Alfettaowner : de stabispullen zijn richting België meegekomen.
@Sudregister: excuses, maar we hebben heel lang gewacht tot laat in de namiddag maar om dat er niemand opdaagde zijn de deurpanelen aan iemand anders verkocht en enkele minuten later kwam Dinky himself tot bij ons voor het afhalen van de deurpanelen....pech en brute pech. Nu was er andere standhouder die nog een gaaf setje liggen had en u een mailtje zou sturen. Mocht het niet lukken, dan kijken we opnieuw in onze archieven.
Voor de rest heel leuke dag meegemaakt en zeker van de partij volgend jaar.
geef't niet .. ik heb de foto's van Frank's 90 opgeslagen en ik denk dat ze leuk zijn om eens op de website te plaatsen!Voila ... Ze staan hier
Zoals gezegd weinig en ook bijna geen wagens...wegens ook wat te koud .
![]()
@Alfa90 Buttje : Wij stonden met den 155 naast jou maar ik ben dus een fotooken vergeten maken ...
Kristal
@ Jurgen..........@Alfettaowner : de stabispullen zijn richting België meegekomen.
@Sudregister: excuses, maar we hebben heel lang gewacht tot laat in de namiddag maar om dat er niemand opdaagde zijn de deurpanelen aan iemand anders verkocht en enkele minuten later kwam Dinky himself tot bij ons voor het afhalen van de deurpanelen....pech en brute pech. Nu was er andere standhouder die nog een gaaf setje liggen had en u een mailtje zou sturen. Mocht het niet lukken, dan kijken we opnieuw in onze archieven.
Voor de rest heel leuke dag meegemaakt en zeker van de partij volgend jaar.
die in het klaverblaadje gestaan heeft bedoel je ?!
Ja leuk samen met die andere foto's die ik je +/- een jaar terug gemaild heb......![]()
![]()
![]()
Grtz, fRank