@ Anke: W'rom?
Zoek ons maar.....
Het maakt mij niet uit, maar misschien is het nog niet eens zo gek 'even' ergens af te spreken. Zomaar voor de gein (en de geinteresseerden)wat nemen we als grote boom? De motorparkeerplaats? 12 uur?
ik ben die met kojbojlaarzen (vrij naar Sas...)
Gewoon 12 uur op de clubstand. Na verloop van tijd gaat Berlinista als de rattenvanger van Hamelen voorop richting Sei voor gedenkwaardig moment van het tot leven wekken van een door zes carbs ademenende briljante zescilinder...Het maakt mij niet uit, maar misschien is het nog niet eens zo gek 'even' ergens af te spreken. Zomaar voor de gein (en de geinteresseerden)wat nemen we als grote boom? De motorparkeerplaats? 12 uur?
Oke, ook goed. Zelf red ik het niet, moet eerst tot 5 werkenGewoon 12 uur op de clubstand. Na verloop van tijd gaat Berlinista als de rattenvanger van Hamelen voorop richting Sei voor gedenkwaardig moment van het tot leven wekken van een door zes carbs ademenende briljante zescilinder...Het maakt mij niet uit, maar misschien is het nog niet eens zo gek 'even' ergens af te spreken. Zomaar voor de gein (en de geinteresseerden)wat nemen we als grote boom? De motorparkeerplaats? 12 uur?
En Theo, mogen we ook verse koffie?
En ik ben die gast die Kristal en Manu bij heeft, dus zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer herkenbaarIk ben die gast met zie wijkende haargrens en brakke blik in de ogen.
Laarzenmeeting ?neej joh, dat ben ik, die ook kojbojlaarzen aanheeft.....
Ik zou graag mijn slangenlederen kojbojlaarzen aan doen,maar helaas pas ik er niet meer in................Ok , ik doe mijn laarzen aan !
Idem, a cojbojlaarzenmeeting it is!!!Ok , ik doe mijn laarzen aan !