Mannen (en vrouwen) ,
Het was een waar genoegen en nog veel meer een hele eer om zo de laatste workshop te mogen afsluiten... 90% kwam via het Forum en de dag was overvol... Wat natuurlijk geweldig is!!!
Hiermee bewijzen we de waarde van het forum om Meetings vol te krijgen die daarvoor nog afgeblazen werden door te kort aan deelname..!
Het is elke keer weer een genoegen om mijn technische kennis te delen en de SCARB-leden te helpen met hun liefde voor ons merk.
Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik erbij ben, volgende keer dan wel als deelnemer, want zo'n man als Gianni zou ik ook wel eens willen horen spreken, al heb ik hem in de "voorrondes" al geruime tijd gesproken
Daarnaast wil ik die forumers bedanken die zowaar nog wat leuks meegenomen hadden! Een beker met foto van een heel speciaal moment in de BLR Italie..en ludiek van "onze" Dirk eindelijk een fles wijn in de vorm van een Cola fles!! (of was het nou omgekeerd?? )
Het deed me goed zoveel vrienden en bekende te zien en het Alfahart gaat bij mij alleen maar harder kloppen nu... en ik ga wat meer tijd maken voor mijn eigen bolides, maar ook mun kids!!
Bedankt vanuit de grond van mijn hart voor het vertrouwen, de belangstelling en de kamaraadschap via de club, maar vooral ook het Forum!!
Thanks Dré!!