Bredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. maar ik kom niet.. denk ikZIjn er meerdere mensen die vanuit Brabant omg. Eindhoven komen?
Wordt er ergens verzameld?
Daar mogen alleen automobielen komen van bewoners van het eiland, er is niet eens een stoplicht!Doe dan Vlieland
Zojuist knoop doorgehakt.Wie uit Brabant kan me 2 Bumpers meenemen voor mijn Juul.?
Ze moeten uit Venray komen.
Wist ikDaar mogen alleen automobielen komen van bewoners van het eiland, er is niet eens een stoplicht!Doe dan Vlieland
Dus helaas Vlieland valt af, ik heb er bijna 2 jaar gewoond op dat godvergeten eiland vooral in winter echt afzien!!!!
Gr Roel
btw de bewoners van Vlieland betalen géén wegenbelasting!!!!!Daar mogen alleen automobielen komen van bewoners van het eiland, er is niet eens een stoplicht!Doe dan Vlieland
Dus helaas Vlieland valt af, ik heb er bijna 2 jaar gewoond op dat godvergeten eiland vooral in de winter echt afzien!!!!
Gr Roel
Errrrrrrrrrrr... ook als ze van het eiland afgaan met hun auto?btw de bewoners van Vlieland betalen géén wegenbelasting!!!!!Daar mogen alleen automobielen komen van bewoners van het eiland, er is niet eens een stoplicht!Doe dan Vlieland
Dus helaas Vlieland valt af, ik heb er bijna 2 jaar gewoond op dat godvergeten eiland vooral in de winter echt afzien!!!!
Gr Roel
Errrrrrrrrrrr... ook als ze van het eiland afgaan met hun auto?btw de bewoners van Vlieland betalen géén wegenbelasting!!!!!Daar mogen alleen automobielen komen van bewoners van het eiland, er is niet eens een stoplicht!
Gr Roel
Ontopic: ik kom naar de registerdag Vanuit Venlo en dat ligt 20 km onder Venray
Nog geen idee of ik moet stoppen en inladen daar, maar als dan zal ik het doorgeven aan Giovanni. Als dat je schoonfamilie is, is het gedaan en anders moet hij "het woord" maar even verspreidenDoe mijn schoonouders maar de groeten (in Venray), scheelt mij een ritje
Jewel! Gewoon komen, voor mij is het nog verder dan voor jou.Bredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. maar ik kom niet.. denk ik