De technische keuring is ook op zaterdag ochtend. Ik weet niet waarom dit niet vermeld is. Voor degenen die in de buurt van Zandvoort overnachten of in de buurt wonen is het handiger om de keuring vrijdagavond al te doen. Dat scheelt een hoop in de drukte op zaterdag ochtend.technische keuring is alleen op vrijdagavond ipv vrijdagavond en/of zaterdag ochtend zoal eerder .
goed om rekening mee te houden, moeten we vrijdag al even op en neer rijden om te keuren, nu woon ik gelukkig niet zover van zandvoort (nog geen 40km denk ik)
Klopt, over het hoofd gezien.De technische keuring is ook op zaterdag ochtend. Ik weet niet waarom dit niet vermeld is. Voor degenen die in de buurt van Zandvoort overnachten of in de buurt wonen is het handiger om de keuring vrijdagavond al te doen. Dat scheelt een hoop in de drukte op zaterdag ochtend.technische keuring is alleen op vrijdagavond ipv vrijdagavond en/of zaterdag ochtend zoal eerder .
goed om rekening mee te houden, moeten we vrijdag al even op en neer rijden om te keuren, nu woon ik gelukkig niet zover van zandvoort (nog geen 40km denk ik)
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de mensen die van ver moeten komen hun Alfa gewoon op zaterdag ochtend kunnen laten keuren.
Er staat daar een link naar een afdrukbare versie van het schema, die link werkt maar als ik afdrukken kies klopt er niks van, een groot zwart vlak (inktzuiger) komt rechts op papier voor de rest niet veel. (windows 7 met IE)Ondertussen staat het tijdschema online.
Ik had rechts klik op het afdrukbare schema gedaan en afdrukken gekozen, dat werkte niet maar de knop print boven het schema werkt inderdaad wel.Getest met XP/IE en Firefox, gaat in beide gevallen goed.
Op de SCARB site is het een afbeelding (PNG-bestand), dat kan je ook opslaan (rechtsklik) en dan afdrukken.