Volgens mij wordt er door een aantal mensen een denkfout gemaakt. En dat zijn vooral degenen die met racers en slicks aankomen en denken voor nop een half uur trackday time te krijgen. Hetzelfde geld voor de mensen met 150+ pk die aan iedereen willen laten zien hoe goed ze wel niet kunnen rijden en hoe rap het karretje is.
Met de Gulf Berlina nooit op deze dagen meegereden. Daarvoor lekker een trackday opgezocht. Helmpje op en met mensen die het enigszins begrijpen lekker lijnen rijden. Nu met een 'nette' Berlina weer eens ingeschreven. Leuk rondjes rijden met een auto die niet op een circuit thuishoort en tussen mensen die hopelijk niet willen en hoeven racen. Dat gaat ook niet met zoveel auto's op de baan. Begrijp ook niet dat er een klasse 'competizione' is die redelijk leeg is en dat er bij de scarb mensen met racers en slicks meerijden. Hoort er volgens mij gewoon niet tussen.
Kortom, de kans is redelijk aanwezig dat ik na het eerste rondje al afhaak als ik het idee heb dat er schraper-wannabie-coureurs gefrustreerd rond gaan rijden. Maar goed, als iedereen zich aan de regelementen houdt zou er gewoon relaxed over het circuit gereden (en niet geraced) kunnen worden.