Zozo,
net het bedje uitgekomen en mijn ontbijtje (broodje pindakaas) genuttigd...goedemogen om 16:00 uur...Jemig wat een avontuur in de nacht zeg. Samen met Sergio, de boxerrrrr en de nodige proviand vertrokken richting het startpunt. Het was onze eerste puzzelrit en dan gelijk de nacht door...als dat maar goed gaat... Na wat aanloopmoeilijkheden (konden Auto GT niet direct vinden...

) een hartelijke ontvangst door de organisatie die ons ook nog een pen de leen stelde (deze waren we ondanks onze zorgvuldige planning namelijk toch nog vergeten

). Kopje koffie voor de navigator terwijl ik me bij Auto GT aan al het moois
vergaapte.
Tijd voor aktie! Navigator Sergio had het voorwoord goed doorgelezen en Equipe 31 was klaar voor de nacht! Bring it on! Vroem Vroem, als een evenbeeld van Sebastian Loeb stuurde ik de boxer door de eerste 2 voorgelezen bochten....easy left easy left, hey wow een checkpoint, nu al? We gaan lekkerrrrrrrr met de boxerrrrrrrrr high five tussen Sergio en mij...raampje met een slakkegang (boxerrrr) naar beneden en de eerste waarschuwing geincasseerd (kruis op ons scoreformulier(strafpunt

). We hadden namelijk
gemist dat we waar links stond rechts moesten lezen dussss...hij is fijn....restart in 5,4,3,2,1 gogogogo Equpe 31 in de herkansing...enfin na een half uur ronddolen in de omgeving van GT Auto op zoek naar 'leeuwen' de organistatie ff gebeld...Loeb had inmiddels het gebouw verlaten en de ventilator van de 33 loeide ongeduldig...ergens een bochtje geteld dat als doorgaande weg had moeten worden geteld en we waren dus hopeloos verkeerd gereden. Tijd voor herstart nummer drie...met weinig toeren en een gekreukte ego (de moed inmiddels diep in de pedalenbak gezakt) pruttelde de boxerrrrr (

) de nacht in.... Verdere details zal ik jullie besparen maar Equipe 31 was geen hoogvlieger, wel veel lol aan boord, een zwaar haperende versnellingbak (1 en 2 waren soms zeer lasting in te schakelen) en een acculampje dat onder het genot van 6 koplampen, de radio en de ruitenwissers prachtig oplichte en dat alles bij een zicht van gedurende 5 uur 50 m of minder... Ondanks dat we niet echt titel materiaal waren hebben we een prachtige rit gehad, zelfs nog 2 hertjes gespot en prachtige zonsondergang gezien. Zonsopkomst zat verpakt in de mist, en evenzoals we het startpunt miste hebben we ook het eindpunt gemist (volle vaart langs geboxerrrrd...) Toch nog net op tijd voor de prijsuitreiking en een kopje thee. Doordat ik bekaf was weinig spraakzaam meer aan tafel, vandaar maar ff dit extra lange relaas van een alfadwaas

(wie steekt er nou een gesloten spoorwegovergang om 02:30 's nachts over in de dichte mist?) Tot het Boxertreffen dan maar om flink bij te kletsen!
Ciao
Jorik