Die zitten er maar heel weinig inZou je dan ook willen kijken of er niet teveel drempels zijn?
Die zitten er maar heel weinig inZou je dan ook willen kijken of er niet teveel drempels zijn?
Dan is het handig als je je auto bij het eindpunt neerzet. Het eindpunt is Restaurant Afslag 22, aan afslag 22 van de A50. Daar kom je bijna langs als je naar het startpunt rijdtDit topic blijft toch wel trekken, dus als iemand nog een navigator zoekt hou ik me aanbevolen. Moet er alleen ff iets geregeld worden dat ik weer bij m'n eigen auto kom 's ochtends.
Ik mag 5 juli naar de KNO arts in Hoogeveenhoren jullie me ook aankomen
ben benieuwdIk mag 5 juli naar de KNO arts in Hoogeveenhoren jullie me ook aankomen
Dan word het laatste stukje uitlaat ook vervangen voor RVS, vanaf de turbo tot de kats
Komt flinke downpipe onder en de heren zagen nog mogelijkheden om verdere verbeteringen aan te brengen
Kan niet wachten tot de pro's er weer wat moois van gemaakt hebben
Uiteraard te beluisteren tijdens de nachtrit
Groetjes,
Marc
Zaklamp, thermoskan koffie en voor verder in de nacht wat redbull doet wonderen. En voor de onverwachte vragen wat KB´s en andere Alfa literatuurJongens ik ga dit jaar zeker meedoen.
Het is alleen mijn eerste keer iemand nog tips Wink
mvg laurens
Hahaha ik heb gelukkig net een paar redbull van me werk gepikt en tom tom heb ik der 2 dus dat zit wel goed, alleen me navigator (me vriendin)In het forum met het slotje ...Zaklamp, thermoskan koffie en voor verder in de nacht wat redbull doet wonderen. En voor de onverwachte vragen wat KB´s en andere Alfa literatuurJongens ik ga dit jaar zeker meedoen.
Het is alleen mijn eerste keer iemand nog tips Wink
mvg laurens
Oja, als je geen TomTom oid hebt, een stratenboek zodat je iig de nachtelijk tussenstop kan vinden als je de route kwijt bent....
Verder goed opletten en niet blind achter de anderen aan rijden Een goede navigator en een werkende kilometer/dag teller is ook wel handig.