Hier in Kleve hangen er al een paar.

Groeten Roy
Hans welke Alfa's heb je misschien kan ik je met je keuze helpenHallo Roy,
Ik kom ook, weet nog niet met welke Alfa.
Groeten,
Hans
Hoi John,Hoi Roy,
Wat is het programma, is er ook een rit, hoe laat start het evenement enz?
Groetjes,
John Pisters
Klinkt goed, bij goed weer kom ik zeker.Hoi John,Hoi Roy,
Wat is het programma, is er ook een rit, hoe laat start het evenement enz?
Groetjes,
John Pisters
Iedereen is welkom vanaf 10 uur, ik wil de rondrit straten om 2 uur 2,15, is een vrij korte rit maar wel door mooie stukje natuur.
Na de rondrit zal de barbeque gereed staan bij het hotel Haus Ida. Tevens zal de gehele dag een stand aanwezig zijn met een grote collectie Italiaanse model auto's. Al met al wordt het zeker een gezellige dag en denk dat we het heel druk gaan krijgen zeker al het weer mee speelt. Van oude Fiatjes tot nieuwe Lambo's en Ferrari's en natuurlijk mooie Alfa's.![]()
Groetjes,
Roy
Ik denk dat je neefje van 9 best wel de route kan oplezen tijdens het rijden, heb het er op een zo simpel mogelijke manier op gezet, KM en straatnamen en natuurlijk Links of Rechts etc@RoyvdStad: moet er genavigeerd worden bij die rit? Als in: kan ik mijn neefje van 9 meenemen als bijrijder of moet er iemand bijzitten die echt kan kaartlezen?
Hay Tim,Heey Roy,
Wat zijn de kosten van de rit/barbeque? Ik zal er zeker zijn. Ook als het weer minder is. Ik woon in Lobith/Tolkamer dus dat is erg dichtbij. Ik heb er zin in en tot zondag.
Gr. Tim