Een Elfsteden puzzelrit voor alle merken in een mooie omgeving waarbij ik niet de hele dag op mn benen hoef te staan spamIk vandaag nog even met Roel staan kletsen over de Registerdag en het moge duidelijk zijn dat hij een hele lading aan credits verdient voor wat hij allemaal voor elkaar gekregen heeft.
Noem nu nog maar eens een reden om NIET te komen!
Groeten, Hylke
Ehm een reeds geboekte vakantie naar Canada?
Wat een zwaktebod zeg.... tssssEhm een reeds geboekte vakantie naar Canada?
Al was de echte Friese Elfstedentocht begin juli, dan nog niet!Pffff, Elfstedentocht, Canada, who cares?
De Registerdag komt maar een keer op De Lutte!
Wat is er leuk aan, om op een parkeerplaats naar autotjes te kijken?Pffff, Elfstedentocht, Canada, who cares?
De Registerdag komt maar een keer op De Lutte!
Klopt, maar doe dat liever zo met een groepje en een biertje erbij. Een hele dag tussen de auto's lopen vind ik niet zoveel aan. Het enige evenement waarbij ik dat doe is het Concours in Apeldoorn. Maar dat is ook omdat we daar met een aantal auto's heen gaan elke keer.Kijk, ik snap dat er sociaal en contactueel vermogen nodig is om er een amusante dag van te maken.
Ik had echter niet het idee dat jij die eigenschappen ontbeerde, of ik moet het mis hebben.
Nope, die blijft dan thuis, dan gaan de oldtimers mee, ze doen ook mee meestal.En dan de 146 vooraan zeker?