Helaas, dit onderdeel gaat NIET door. (Uit betrouwbare bron vernomen)Gaat het bezoek aan 'de Koninklijke locatie' nog door, inmiddels bekend?
Present met 1 van onderstaanden
Helaas, dit onderdeel gaat NIET door. (Uit betrouwbare bron vernomen)Gaat het bezoek aan 'de Koninklijke locatie' nog door, inmiddels bekend?
GTVAanwezigheid ga ik proberen te realiseren. Welke auto weet ik nog niet
Of toch niet. Koppeling laat me langzaam zitten. Met mooi weer met de Spider, anders met de 90.GTVAanwezigheid ga ik proberen te realiseren. Welke auto weet ik nog niet
Als ik de lange termijn voorspellingen mag geloven kom je met de SpiderMet mooi weer met de Spider, anders met de 90.
Dag Alfa clubleden,Gaat het bezoek aan 'de Koninklijke locatie' nog door, inmiddels bekend?
Je hebt ook niet veel keus, he...Of toch niet. Koppeling laat me langzaam zitten. Met mooi weer met de Spider, anders met de 90.GTVAanwezigheid ga ik proberen te realiseren. Welke auto weet ik nog niet
Jammer dat ik je zondag niet in levende lijve ga zien in je Gooise kostuumOmdat we door het gooi rijden moeten we dan ook in stijl gekleed gaan??????
21 graden zondag! en je Spiider heeft vast verwarmingLijkt op schitterend weer zondag. Al is het volgens mij navigator te koud om de hele dag in een cabrio te rijden...
Aanwezig met de 6-cilinder
Haha. Dat is zo. Ik hoor na morgen wel van jou hoe het was met de Spider21 graden zondag! en je Spiider heeft vast verwarmingLijkt op schitterend weer zondag. Al is het volgens mij navigator te koud om de hele dag in een cabrio te rijden...
Aanwezig met de 6-cilinder