Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet.
Dit zal het grootste autoevent worden dat ooit ter wereld is gehouden.
Dit zullen wij nooit meer meemaken.
En dan ook nog van ons merk
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
We moeten toch die 10.000 auto's in Milaan krijgen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Als er nieuws is vermelden we dat op de nieuwspagina van de website.
Hoezo? Als ik de motor start heb ik ook stromend water. Als je ff geduld hebt nog warm ook!Dat hotel is 'iets' groter dan hotel Alfa waar Dink en ik hebben geslapen aan datzelfde meer. Met stromend water, dat dan weer wel...![]()
Is in dit stadium nog geen zinnig woord over te zeggen.Zij er ev mogelijkheden een dagje te "delen" voor dwarsbungels en Scarb leden zoals wij??.
Eigenlijk zou je dan de GTA voor de Autobahn moeten hebben en de Monster voor de Alpen...Even bij de bazen checken, maar met een beetje geluk wordt 't de 5-daagse. Heerlijke gelegenheid de GTA over de autobahn te jagen en door de Alpen te cruizen.
Helaas is een rukpukkel aan een GTA geen optie.Eigenlijk zou je dan de GTA voor de Autobahn moeten hebben en de Monster voor de Alpen...Even bij de bazen checken, maar met een beetje geluk wordt 't de 5-daagse. Heerlijke gelegenheid de GTA over de autobahn te jagen en door de Alpen te cruizen.
Mario
Nee, goeie vraag. De manier waarop de aftocht wordt geblazen kan geheel door de deelnemers zelf worden ingevuld. Sommigen zullen dat 'blazen' letterlijk nemen (ben zelf met m'n 105 Spider ook wel eens in één ruk van Lago di Como naar huis gereden, iets meer dan 1000 km in minder dan 9 uur), anderen doen er liever twee dagen over en weer anderen plakken er nog een paar extra dagen in Italië aan vast.Misschien een rare vraag maar hoe is de terugtocht geregeld ?
Ik zie hotels tot dag 9 en dan.. terugtocht met technische ondersteuning maar hoe zit dat met overnachtingen ?
Of lees ik de planning nu verkeerd ?
Wij gaan dan weer direct retour naar NL...om maandag weer achter het bureau te kunnen zitten.Wij gaan bijv. mee met de 5daagse reis en gaan daarna door naar Toscane om daar de rest van de vakantie door
te brengen.