Huh? Ben je er niet? Maar goed dat we de foto al hebben laten nemenLekker om de hoek voor mij, alleen ben ik bang dat ik dan nog in Praag zit
Hoe gaat het dan met de prijzen?
Huh? Ben je er niet? Maar goed dat we de foto al hebben laten nemenLekker om de hoek voor mij, alleen ben ik bang dat ik dan nog in Praag zit
Samen oprijden/carpoolen martijn?
Taxi Martijn rijdt eerst een rondje Noord Holland, zo te zien.... uh ja maar uh
O ja nieuwjaarsreceptie leuk, Martijn jij rijd?
Samen oprijden/carpoolen martijn?Taxi Martijn rijdt eerst een rondje Noord Holland, zo te zien.... uh ja maar uh
O ja nieuwjaarsreceptie leuk, Martijn jij rijd?
Of...verzamelen in Haarlem, en dan vol gas door naar Leusden. Moeten dus nog even de details door, maar gaat helemaal goed komen!
En dan nog de keus tussen de 75 of de 156...
Ik kan nog wat sturing geven in de vakantie, maar we gaan met z'n 4en, dus helemaal in de hand heb ik het niet. Ik ga uiteraard wel proberen er te zijn, ik laat het je nog weten.Huh? Ben je er niet? Maar goed dat we de foto al hebben laten nemenLekker om de hoek voor mij, alleen ben ik bang dat ik dan nog in Praag zit
Tegen die tijd aan de andere kant van 't kanaal, Paul...dan ben ik hard op weg naar Haarlem te verhuizen!!Vanuit Heemskerk komen we ook even langs, weer ff leuk om mensen en Alfa`s te zien.
(@martijngta: vanaf de anderekant van de spoorlijn bij jou vandaan gezien )
Tot dan, zal kijken of ik Japio nog kan porren om mee te gaan.
Paul