Inderdaad duidelijk,Duidelijke uitleg. Jammer is alleen dat de Nimega100Miglia juist gericht is op de achterwielaangedreven auto's, dus ook 75's. Jammer dat de evenementen elkaar nu gaan bijten. Misschien is de 75 meeting nog te verplaatsen?Hallo Jeroen,Is dit handig om op deze datum te houden?
De SCARB-evenementenkalender zit met de reguliere Alfa-dagen al bommetje vol en in de schoolvakanties wil je ook niet een evenement organiseren.
Als 75 Register wilden we deze dag graag in het voorjaar organiseren, gelet op de introductiedatum 25 jaar geleden.
Je kunt je voorstellen dat het inpassen van een extra dag als de Alfa 75 dag nog meer gepuzzel met zich meebrengt.
Uiteindelijk is in goed overleg voor deze datum gekozen.
groet,
Rinze
Ik had de foto's al gezien, maar toch weer even schrikken...We hadden er ook graag bij geweest met de enige 2.4 TD, maar helaas
For good times sake met een * (dat gaat nogal vonken geven vrees ik)Ik had de foto's al gezien, maar toch weer even schrikken...We hadden er ook graag bij geweest met de enige 2.4 TD, maar helaas
Ben je er "for good times sake" bij, of haalt dat de nog verse wonden te veel open?
Een paar maand terug had ik nog 3 75's nu geen 1
Tjonge de afgelopen jaren heb ik er zon 15 gehad en nu hij 25 jaar bestaat zit ik zonder sniet goed
't Zal wel zijn, met jou collectie mag dat geen probleem zijn héMoet ik eigenlijk ook naar toe he...