Present!
Mooie opzet met de 2 klassen.
Dat hebben jullie zeker voor mij gedaanlet op:.... dit jaar ook een toerrit , zonder vragen , route controle,s ...dus alleen lekker toeren!
nee schummi...jij ging de laatste jaren net zo lekker
Ja, codewoorden: jouwe kaant, maine kaant.nee schummi...jij ging de laatste jaren net zo lekker
Ad,
Dan mag ik zeker...... de toerrit rijden.
Jij bezit voorkennisJa, codewoorden: jouwe kaant, maine kaant.nee schummi...jij ging de laatste jaren net zo lekker
Ad,
Dan mag ik zeker...... de toerrit rijden.
wow, dapper, gelijk beginnen met de Branato. Tipje: gewoon in de toerklasse meedoen, kan mvr Kakel even wennen...Nog nooit in mijn leven meegedaan met een puzzelrit maar lijkt me erg leuk om te doen.
Haha ja wat dacht je dan? Uiteraard gaan we in de toerklasse meedoen. Ik heb net het bolletje pijltje systeem moeten googlenwow, dapper, gelijk beginnen met de Branato. Tipje: gewoon in de toerklasse meedoen, kan mvr Kakel even wennen...Nog nooit in mijn leven meegedaan met een puzzelrit maar lijkt me erg leuk om te doen.
Ik herinner hem me nog, mijn eerste Branatorit, jaaaren geleden. Hadden ze toen maar een toerklasse gehad, dan was ik nu misschien niet zo verslaafd
Top! Dank je! We hebben er al zin in.Je moet je op het aangegeven tijdstip op het beginpunt melden. De rest wordt je vanzelf duidelijk. Zorg voor voldoende proviand voor mens en machine en wat centjes om onderweg nog een terrasje of iets dergelijks te kunnen pakken.