Kristal
Apart topic? Nee joh, nergens voor nodig!Ik laat de organisatie aan jullie over, ik ben beide dagen aanwezig als vrijwilliger dus weet ook niet of ik er uberhaupt bij aanwezig kan zijn. Ik gooide het balletje op, jullie mogen het doen laten rollen
Nog een klein tipje, open er ff een nieuw topic voor dan
Goed plan!Voorstel: verzamelen op het terreintje achter de pitboxen, zo bij het concorso zeg maar.![]()
![]()
Laten we zeggen om een uurtje of 12:00?
Enne naamkaartjes? Ik denk toch dat een ieder dan mar zelf iets moet maken/ ontwerpen.
Voor de herkenbaarheid wel met avatar graag.
Is dit voor Zaterdag of Zondag of misschien beide dagen?Apart topic? Nee joh, nergens voor nodig!Ik laat de organisatie aan jullie over, ik ben beide dagen aanwezig als vrijwilliger dus weet ook niet of ik er uberhaupt bij aanwezig kan zijn. Ik gooide het balletje op, jullie mogen het doen laten rollen
Nog een klein tipje, open er ff een nieuw topic voor dan
Voorstel: verzamelen op het terreintje achter de pitboxen, zo bij het concorso zeg maar.![]()
![]()
Laten we zeggen om een uurtje of 12:00?
Enne naamkaartjes? Ik denk toch dat een ieder dan mar zelf iets moet maken/ ontwerpen.
Voor de herkenbaarheid wel met avatar graag.
Een jas??? Het wordt 3 én 4 september 25 graden, toch?oranje fleecjackie van levers verzekeringen......op zaterdag dan heb je 1:30 de kans dat ik het ben