Las vandaag in het nieuwe KB een stukje over dit en keek naar de foto. Deze foto is genomen bij de stand van ons ter ziele gegaane team "GTV6 Demoruns"
Erg leuk dat men deze foto heeft genomen.
Wat is toch het verhaal achter GTV6 Demoruns?Las vandaag in het nieuwe KB een stukje over dit en keek naar de foto. Deze foto is genomen bij de stand van ons ter ziele gegaane team "GTV6 Demoruns"
Erg leuk dat men deze foto heeft genomen.
Goed idee, dat inschrijvenUiteraard ingeschreven met de 33. We gaan voor het maximale aantal 33's natuurlijk!
Dat zal nog wel even duren voordat dat bekend is, meestal is 2 weken van te voren pas bekend hoe het programma er uit ziet en dan wil het daarna nog wel eens veranderen..Heeft iemand enig idee wat de tijdens zijn van het programma ('k vind de site daar erg onduidelijk in)?
Heb me ingeschreven voor de sportklasse maar geen idee hoe laat ik aanwezig moet zijn........
Ik heb tot nu toe nog niets gekregen en ik weet ook niet waar ik de extra entreekaart moet bestellen.Ook reeds ingeschreven met de 33 sw
Vreemd, 13 mei j.l. al een bevestiging mail verstuurd, vandaag nieuwe poging gedaan.Ik heb tot nu toe nog niets gekregen en ik weet ook niet waar ik de extra entreekaart moet bestellen.Ook reeds ingeschreven met de 33 sw