Klopt, op de site van Italia Zandvoort krijg je de gratis toegangskaarten die je bezoeker nodig bent (auto buiten parkeren), binnenkort kun je via de SCARB online aanmeldingsformulier in het bezit komen voor een paddockaart om met je Alfa Romeo het paddock op te komen en bij de SCARB stand aan te sluiten.Begrijp dat met de hierboven genoemde vooraanmelding niet de 'aanmelding via de ITALIA site' bedoeld wordt, maar dat hier op de SCARB site ook nog een aanmeldingsprocedure gestart gaat worden?
En om op het circuit te kunnen rijden?Klopt, op de site van Italia Zandvoort krijg je de gratis toegangskaarten die je bezoeker nodig bent (auto buiten parkeren), binnenkort kun je via de SCARB online aanmeldingsformulier in het bezit komen voor een paddockaart om met je Alfa Romeo het paddock op te komen en bij de SCARB stand aan te sluiten.Begrijp dat met de hierboven genoemde vooraanmelding niet de 'aanmelding via de ITALIA site' bedoeld wordt, maar dat hier op de SCARB site ook nog een aanmeldingsprocedure gestart gaat worden?
Same here .. ff lekker de alfa laten roken op t stukje voor de paddock ...Ik wil ook graag een rondje rijden en op de paddock parkeren met de SZ.
De gratis kaarten heb ik al wel gelukkig, dus dat is een begin
Wanneer horen we of dit kan?
Mijn ervaring is namelijk dat je dan enkele dagen hebt om een formulier in te vullen en als je even een weekend weg bent of even niet oplet, ben je te laat.