Ik kom met mijn 145TS met K&N kit, demperloze middenpijp en Biscione 'eindemper'.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
(mijne klinkt een beetje zoals die in Gulf kleuren Berlina)
best johAndere blok gaan we niet redden, alleen apk en 't ouwe een waardig afscheid geven moet kunnen denk ik!!oef, dan moeten we idd wat snelheid maken daarmee....
mijn deadline van sept 2012 is beter haalbaar
ik ga jullie erbij zetten!best johAndere blok gaan we niet redden, alleen apk en 't ouwe een waardig afscheid geven moet kunnen denk ik!!oef, dan moeten we idd wat snelheid maken daarmee....
mijn deadline van sept 2012 is beter haalbaar
Neem van me aan: Bert is leuker. Alleen al voor de bekijks.Iemand voorkeur voor Bertone 2.0 met brulpijp of 156 V6 met Novitec DTM?
Ger, help! nu moeten we wel... wanneer kan jij?ik ga jullie erbij zetten!best johAndere blok gaan we niet redden, alleen apk en 't ouwe een waardig afscheid geven moet kunnen denk ik!!![]()
mochten jullie nog een handje hulp nodig hebben moet je maar een gil geven!
Ik zeg de BertoneTof! Goed initiatief Laurens, ik had 'm vorig jaar in gemist, maar hij staat nu genoteerd...
Iemand voorkeur voor Bertone 2.0 met brulpijp of 156 V6 met Novitec DTM?
Je hebt nog tijd genoeg om alle afspraken af te zeggen hor
Wij moeten helaas overslaan. Was ik al bang voor, te veel andere verplichtingen later dan 8 juli
euh ja.... effe eerst op vakantie en dan daarna pakken we gewoon effe 3 avonden en dan is ie apk + nog wat dingen die we vorig jaar al zouden doenGer, help! nu moeten we wel... wanneer kan jij?ik ga jullie erbij zetten!best joh![]()
mochten jullie nog een handje hulp nodig hebben moet je maar een gil geven!
snotverdikkie stof, nu moeten we welStof&Ger Sprint 1.7 veloce
Zou het maar doen!Zal ik dan ook maar weer paraat zijn?
Zal nog eens even zien waar we het meeste geluid uit krijgen.