GTAsw
Full Member
Full Member
Berichten: 265
Lid geworden op: zo jul 23, 2006 19:09
Locatie: Aalst (Gld)

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

zo okt 02, 2011 20:48

Om mee te beginnen:Uitgesloten van deelname aan het klassement zijn niet-leden, bestuursleden en leden van de evenementencommissie van de SCARB. (quote uit het puntenregelement)
Hieruit maak ik op dat Jaap Goos het zelf al juist had om te vermelden dat hij buiten mededinging meedoet, ivm registerbestuur. Plus het feit dat hij in het klassement ook ingedeeld staat in het bestuurs/EC klassement!

Ook blijf ik van mening dat een uiterste inlevertijd ook gehandhaafd dient te worden, ongeacht het aantal equippes die nog binnen moeten komen!

De ontvangst bij A-Repair was super, voldoende parkeergelegenheid, goede koffie en mooie auto's!
De rit begon wat hobbelig door de woonwijk en door het vervelende lettertype van het routeboek was dat wat lastig. Eenmaal tussen de kassen waren er erg leuke en smalle weggetjes om te rijden, al stonden sommige bloemenboeren wel raar te kijken als er een stoet bulderende Alfa's tussen de kassen galmen, echt leuk.
De Time-trial was ook leuk, al vraag ik me af hoe bijrijderloze equippes dit moesten doen.
De verplichte wandeling door Schipluiden was een zeer welkome afwisseling, alleen de extra kilometers drempelrijden door het dorp was onnodig en vervelend.
Punt van discussie was de "parkeervraag" Er was links namelijk een bushalte en het is algemene kennins dat men daar ook niet mag parkeren 12m voor en 12m na de paal !

En toen was daar Delft..... na 3 grachten had ik dat wel gezien!! Verkeerslichten tellen is blijkbaar ook lastig...
Slingerend via een leuk weggetje naar Schiedam was leuk, ook het rondje Schiedam was grappig, vooral de opstopping bij de Jeneever-vraag. Wie was zo vervelend om daar een bouwsteiger voor te plaatsen???
Na het rondje om de kerk was de draai de brug op leuk om te doen, we moesten een keertje steken, de 155 heeft de draaicirkel van een gemiddelde vrachtwagencombinatie!

Later in Maasland weer heerlijk gewandeld, lekker morbide op een kerkhof grafzerken bekijken...leuk voor een nachtrit, lol.
Daarna haasten naar een pondje... ponTje dus!

Het eindpunt was erg mooi en rustig, voornamelijk omdat er dus alleen maar sap, koffie en bier werd verkocht denk ik, daarna de uitreiking in een kerkzaal was geweldig.

Er werd vooraf geschreven dat we rustig aan konden doen, maar we hebben nergens gestopt voor een pauze, redelijk door moeten rijden om alles te rijden en beantwoordden Met nog een paar minuten op de klok waren we op tijd binnen om voor het klassement te gaan. Erg groot was mijn verbazing dat er blijkbaar niet zo nauw gekeken werd met de uiterst tijd, erg vervelend als je daardoor punten misloopt. Tijd is tijd is mij door de EC eens gezegd toen ik nog geen 30sec nar uiterste tijd binnenkwam en dus buiten de boot viel.

Gelukig hadden we echt perfect weer en heeft de 155 zich goed gedragen.
156 GTA sw '02

Gebruikersavatar
paulsteeman
Guru
Guru
Berichten: 1167
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:56
Locatie: Heemskerk

Re: RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en V

zo okt 02, 2011 21:17

Dat was zweten! Het was een leuke dag, maar door wat interpretatie-onduidelijkheden in het routeboek hebben we toch wel wat meer van de omgeving gezien dan de uitzetters voorzien hadden. Bushaltes die niet de eerste zijn en die ook niet de naam hebben die er bij staat, zijn verwarrend. Vooral als uiteindelijk blijkt dat je een straatnaam zoekt en die is dan ineens "de straatnaam" ipv "straatnaam". Het puzzel-element is natuurlijk toegenomen door niet heel consequent te zijn in hoe je dingen omschrijft, maar ik denk wel dat dit een reden is geweest dat veel mensen lang over de route gedaan hebben.

Een navigator uit de auto halen en dan de bestuurder laten navigeren terwijl hij/zij alleen moet rijden en ook nog eens 38 km/h gemiddeld moet rijden, is naar mijn mening niet echt handig. De meeste puzzelaars hebben hier al geen ervaring mee en het ze dan nog alleen laten doen is nog eens een extra handicap. Als je uiteindelijk niet de exacte tijd van de bestuurder pakt, maar het verschil van de bestuurder en navigator als "finishtijd", vind ik dat je dat duidelijk had moeten zeggen bij de instructies. Die 38 km/h was totaal niet relevant daardoor. Ik heb geprobeerd om "ongeveer 6 minuten" te doen over wandelen, terwijl pas bij de finish duidelijk was dat er seconden geteld werden? De starttijd was ook niet in seconden opgeschreven op mijn formulier, maar de finishtijd wel? Ik vind het leuk dat er zulk soort proeven gehouden worden hoor, maar ik denk dat er nog wel wat te verbeteren valt aan de uitvoering. Hopelijk zien we ze in de toekomst weer, want het is naar mijn mening een verrijking.

Misschien nog een paar foto's later, die moeten nog van de camera gehaald worden.
Het is ook nooit goed he ;)

Ik zou zeggen: zet zelf eens een ritje uit en laat de ervaring spreken :)

(Bied me wel aan om te helpen uiteraard)

Paul
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

Gebruikersavatar
schummi
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 569
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 21:49

Re: RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en V

zo okt 02, 2011 21:23

[quote="WhizzMan"]Dat was zweten!

Een navigator uit de auto halen en dan de bestuurder laten navigeren terwijl hij/zij alleen moet rijden en ook nog eens 38 km/h gemiddeld moet rijden, is naar mijn mening niet echt handig. De meeste puzzelaars hebben hier al geen ervaring mee en het ze dan nog alleen laten doen is nog eens een extra handicap. Als je uiteindelijk niet de exacte tijd van de bestuurder pakt, maar het verschil van de bestuurder en navigator als "finishtijd", vind ik dat je dat duidelijk had moeten zeggen bij de instructies. Die 38 km/h was totaal niet relevant daardoor. Ik heb geprobeerd om "ongeveer 6 minuten" te doen over wandelen, terwijl pas bij de finish duidelijk was dat er seconden geteld werden? De starttijd was ook niet in seconden opgeschreven op mijn formulier, maar de finishtijd wel? Ik vind het leuk dat er zulk soort proeven gehouden worden hoor, maar ik denk dat er nog wel wat te verbeteren valt aan de uitvoering. Hopelijk zien we ze in de toekomst weer, want het is naar mijn mening een verrijking.


Ik wil er alleen even over kwijt we hadden misschien 00sec achter minuut moeten zetten maar bij hele minuten hebben we geen sec ingevuld leek ons makkelijker..
En dat waren toch verschillende equipes die op hele minuut wegreden..
Maar de trail werd alleen meegenomen als je op een gedeelde 1ste 2 of 3de plaats kwam om dan te kijken wie het beste de trail had gepresteert.
Dus daar viel verder niet veel te verdienen.


Ik wil Pieter en Yvonne bedanken voor de vele uren die ze erin hebben gestopt en ons een fijne zondag hebben bezorgd .

GTAsw
Full Member
Full Member
Berichten: 265
Lid geworden op: zo jul 23, 2006 19:09
Locatie: Aalst (Gld)

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

zo okt 02, 2011 21:27

Zolang de eindcontroles de tijden maar op de seconde schreven was er dus niks aan de hand, Whizzman
156 GTA sw '02

Gebruikersavatar
Tjerry
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 844
Lid geworden op: za dec 02, 2006 22:19
Locatie: Leidschendam-Voorburg

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

zo okt 02, 2011 21:32

Dit was het eindpunt http://www.ophodenpijl.nl/

Ik heb inderdaad niet iedereen terug gezien op het eindpunt. Alles was toch langer gaan duren dan gepland. Zal ook met de onverwachte zaken te maken hebben. Was ook aardig in de route geschrapt door afsluitingen en opbrekingen.

Leuk detail was ook twee verschillende route formulieren. Op het scheidingspunt stond Jan foto's te nemen en zag alles achter elkaar aan rijden. Stelletje kuddedieren :lol: . Natuurlijk gaat de helft daar de fout mee in omdat er een route even inschrijving en route oneven inschrijving was :lol:

Tjerry
Lidnummer 1415
156 2.5 V6 24V sportpack two, rosso 1998, 355.000 Km
Nog steeds zonder radio !
Overige klassiekers, Kreidlers van Bj. 1973-1980
Hiervoor gereden,
155 2.5 V6
33 1.7 16V QV
33 1,7 QV
33 1,5 QV
Alfasud 1,5 TI QV

japio
Member
Member
Berichten: 187
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:01
Locatie: Beverwijk

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

zo okt 02, 2011 21:45

Ja zo gaat dat....en de boodschap die je meekreeg bij inschrijving: rij niet achter elkaar aan want dat zou weel eens fout kunnen gaan.....wij rijden trouwens altijd alleen. We gaan op tijd weg en doen ons ding. Zelden dat we tijd tekort komen.
Tja die eerste prijs.....ik heb het geprobeerd. :oops: Ik wilde graag het klassement voor bestuursleden enz, enz veilig stellen. Ik vond het al vreemd. Gaan door de Zaan waren we ook eerste....echter toen geen beker omdat ik een eigen register beheerde.
Anyway, dat zoeken ze maar uit....heb een leuke dag gehad. Vragen waren niet moeilijk en het was rijtechnisch ook prima te doen. Vond het rijden door de stad ook niet altijd even prettig maar troost mij met de gedachte dat men het niet iedereen naar de zin kan maken.
Ik zou willen besluiten met een bedankje naar pieter en zijn vrouw en mogelijk andere "partners in crime" voor een hele leuke dag..... :wink: 8)
Voorzitter Alfa Romeo 147 Club

Gebruikersavatar
Rob GTV6
Member
Member
Berichten: 196
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:12
Locatie: Noord-Brabant

Re: RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en V

ma okt 03, 2011 06:22

Het is ook nooit goed he ;)

Ik zou zeggen: zet zelf eens een ritje uit en laat de ervaring spreken :)

(Bied me wel aan om te helpen uiteraard)

Paul[/quote]


Kijk jij bent nou goed bezig Paul.

groet Rob GTV6.
'' Alfa Romeo '' op m'n lijf geschreven.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en V

ma okt 03, 2011 08:01


Ik wil er alleen even over kwijt we hadden misschien 00sec achter minuut moeten zetten maar bij hele minuten hebben we geen sec ingevuld leek ons makkelijker..
En dat waren toch verschillende equipes die op hele minuut wegreden..
Maar de trail werd alleen meegenomen als je op een gedeelde 1ste 2 of 3de plaats kwam om dan te kijken wie het beste de trail had gepresteert.
Dus daar viel verder niet veel te verdienen.
Dat was wel duidelijker geweest, als jullie het hadden uitgelegd, of in ieder geval zo opgeschreven. Dan nog, als je een trial doet, moet je wel het doel vertellen en niet mensen een ander doel geven dan waar je uiteindelijk op beoordeeld. "gelijk aankomen" is heel wat anders dan "6 minuten" of "38 km/h". Ik zag mijn chauffeur aan komen rijden en ben langzaam blijven lopen om "ongeveer" 6 minuten te halen en ging uit van "er worden hele minuten gerekend". Als ik geweten had dat elke seconde telde en dat ik zo dicht mogelijk bij hem aan moest komen, was ik wel gaan rennen.

Dat de trial alleen als scheiding voor de bekers zou tellen maakt volgens mij niet uit. Het is een opdracht, dus je moet mensen de kans geven om hem goed te doen.

Ik vind het ook verwarrend dat SCARB-vrijwilligers soms wel en soms niet meerijden voor de punten. Misschien dat hier nog eens een keer goed naar gekeken kan worden en de uitkomst duidelijk gepubliceerd kan worden? Als er op het startformulier en/of antwoordenformulier duidelijk geschreven wordt of iemand voor de competitie, of voor het vrijwilligersklassement mee rijdt zal misschien ook helpen?

Deze rit was inderdaad behoorlijk tijdrovend. We zijn hier en daar wel wat tijd kwijt geraakt met vragen zoeken (wandelen) en met wat "puzzels" in de route, maar dat zou bij elkaar misschien een half uurtje zijn geweest. We waren niet heel vroeg weg en dat gaf uiteindelijk als resultaat dat we kwart voor 5 net niet gehaald hebben. We hebben om half 5 de organisatie gebeld om te vragen of we rechtstreeks naar de finish moesten rijden om op tijd binnen te komen, of dat we de laatste vraag nog mochten gaan doen. We kregen toen te horen dat er gewacht zou worden. Het kan natuurlijk altijd dat de omstandigheden (ontzettend druk door mooie weer) in combinatie met de route maken dat je zoiets moet doen om het evenement te laten slagen. Als er mensen daardoor vragen over gaan slaan is dat natuurlijk wel zuur.

Er was nog een discussie over "beschrijf" en "letterlijk" in de vraag over "Jeneever". Beschrijven is het opsommen van de eigenschappen van iets, terwijl "letterlijk" betekent dat je iets over moet schrijven in dit geval. Als je dan vraagt "Beschrijf letterlijk de tekst die over jeneever gaat" geeft dat een conflict in je vraag. Wij hebben het maar als puzzel beschouwd en (gelukkig goed) geconcludeerd dat je de tekst over moest schrijven.

Ik heb het al vaker gezegd, de "top" zit dicht bij elkaar en daardoor wordt het voor het klassement wel heel lastig om onderscheid te maken. 1 vraag meer fout en je staat over het algemeen maar zo een plek of 3 of 5 lager in de daguitslag. Het is een opgave om een rit te organiseren, helemaal om goede vragen te verzinnen, maar ik wil toch vragen of er gekeken kan worden naar vragen die zorgen voor wat meer onderscheid. Nu komt het onderscheid door het juist interpreteren/gokken wat je precies moet maken van "beschrijf letterlijk", in plaats van het wel of niet weten op te lossen van een puzzel. Dat geeft frustratie en gezeur over taalfouten en dergelijke, want daar valt nu vaak het onderscheid op. Het zou zo moeten zijn dat de beste puzzelaar wint, met duidelijk onderscheid tussen de deelnemers. Iedereen, ook beginners en incidentele puzzelaars moeten plezier aan een rit beleven, dus je moet het niet onmogelijk moeilijk maken. Het zou denk ik een stuk leuker worden voor iedereen, als het aantal "moeilijke vragen" wat omhoog zou kunnen. Zet er desnoods wat extra lusjes in met extra vragen, voor de klassementsrijders.

Gebruikersavatar
Bialbero
Member
Member
Berichten: 178
Lid geworden op: di apr 22, 2008 17:29
Locatie: Velp

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

ma okt 03, 2011 08:37

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de tijd en effort die men heeft gestoken in het uitzetten van de rit!!!
Heel erg bedankt!

Er werd aan het einde van de rit gevraagd om, zo nodig , een aantal punten ter verbetering op te geven.
Ik kan mij dan ook in een aantal kritiekpunten vinden en het is niet nodig alles nogmaals te herhalen.
Ook wij hebben helaas een vraag moeten missen en te hard moeten rijden om op tijd binnen te zijn.

Ik denk dat we enorm geluk hebben gehad met het weer, want ik zou niet graag bij kou en regen, op
het startpunt hebben gestaan (Ik denk dat we niet allemaal binnen konden staan). Er was helaas maar 1 toilet,
niets erg, maar wel als men uitgebreidt op het toilet het Routeboek gaat zitten lezen terwijl men zich ontlast.
Er stonden verschillende mensen met hoge nood te wachten. (Dit terzijde).
Ook had ik niet graag twee dorpswandelingen gedaan bij een (auto)-puzzelrit, bij bovengenoemd weer.
Het is leuk als je eens uit de auto kan/moet, dit was teveel. (mijn mening).

Voorts waren er een aantal fouten in de route, dit komt vaker voor.
Het grootste probleem, vond ik, was de route door de binnensteden met enorm veel en hoge drempels, fietsers, té scherpe bochten in té smalle straatjes.
Bovendien het feit dat je 3x door dezelfde straat rijdt. Ik had het wel gehad!

Voordat we naar de rit kwamen hadden we ons verheugd op weggetjes richting/ langs de kust/kassen en pitoreske
dorpjes. Helaas kwam het anders.

Ik weet dat het makkelijk is achteraf kritiek te hebben, dan moet je het zelf maar doen!!
Deze mail is dan ook alleen bedoeld om aan te geven waar volgens mij, bij volgende ritten, op gelet zou mogen worden.

Groeten,
Laatst gewijzigd door Bialbero op ma okt 03, 2011 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Alfa46Romeo
Junior Member
Junior Member
Berichten: 56
Lid geworden op: wo jul 13, 2005 11:00
Locatie: Zeewolde

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

ma okt 03, 2011 08:38

De beste stuurlui staan altijd aan wal.

Het is vervelend om dit elke keer weer toe moeten constateren.

Als je zelf je handen eens uit de mouwen zou steken kom je er snel achter hoeveel tijd en energie in het uitzetten van een rit gaat zitten, om nog maar te zwijgen over welke vraag wel en welke niet kan en hoe daar op gereageerd gaat worden, er komt altijd wel gezeur over. En bedenk, het is een rit van amateurs voor amateurs, het is maar een spelletje.

Geniet veel en zeur eens wat minder, waar gewerkt wordt vallen soms hele kleine spaanders.

Pieter en Yvonne, (en alle vrijwilligers achter de schermen) wij hebben in ieder geval een heerlijke dag gehad en genoten van de variatie van natuur en kleine en minder kleine plaatsen.
Die ritjes langs de vele grachten waren top, en drempels heb je nu eenmaal overal.

Gebruikersavatar
Wouter Dobbenga
Member
Member
Berichten: 228
Lid geworden op: vr aug 08, 2008 16:45
Locatie: Rotterdam

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

ma okt 03, 2011 09:36

We vonden het erg leuk, helaas moesten we door andere verplichtingen afzien van de verder rit. We begonnen als aller-aller laatste door een navigatiefoutje :oops: :oops:

Mij konden de weggentjes niet smal en bochtjes niet scherp genoeg zijn heerlijk. Tja, drempels zijn niet leuk, zeker niet als je een rondje doorsnee drempel-woonwijk door moet, dat had ik liever overgeslagen. Binnenstad Delft hebben we dan ook overgeslagen, was enorm druk, ik denk dat menig voetganger/fietser het ook niet echt prijs stelt dat een oldtimer er perse langs moest.

Maar goed, verder vonden het we erg leuk en het smaakt naar meer! Een stukje wandelen met hier-en-daar een verhaaltje beviel ons ook erg goed.

Alla prossima, arrivederLa!
GT Junior 2.0 1970
Peugeot werkpaard...Waar bleef de nieuwe Alfa nou? :cry:

Storia:
164 3.0 24v, 155 2.0TD, 156 2.4JTD, GTV 2.0 V6 Turbo, GT 1.9 JTDm, GT Junior 1.8TB '71, Mito 1.6 JTDm, Duc M620ie, GT 3.2 V6 2008 , Mito 1.3 JTDm

Gebruikersavatar
Wouter Dobbenga
Member
Member
Berichten: 228
Lid geworden op: vr aug 08, 2008 16:45
Locatie: Rotterdam

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

ma okt 03, 2011 09:45

Wat foto's!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Wouter Dobbenga op za okt 15, 2011 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
GT Junior 2.0 1970
Peugeot werkpaard...Waar bleef de nieuwe Alfa nou? :cry:

Storia:
164 3.0 24v, 155 2.0TD, 156 2.4JTD, GTV 2.0 V6 Turbo, GT 1.9 JTDm, GT Junior 1.8TB '71, Mito 1.6 JTDm, Duc M620ie, GT 3.2 V6 2008 , Mito 1.3 JTDm

Gebruikersavatar
stof
Guru
Guru
Berichten: 1220
Lid geworden op: zo jan 09, 2005 05:05
Locatie: Rotterdam

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

ma okt 03, 2011 13:46

Ik (we) hebben een bandenprofieldieptemeter gewonnen! (H)
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en V

ma okt 03, 2011 16:25

De beste stuurlui staan altijd aan wal.

Het is vervelend om dit elke keer weer toe moeten constateren.

Als je zelf je handen eens uit de mouwen zou steken kom je er snel achter hoeveel tijd en energie in het uitzetten van een rit gaat zitten, om nog maar te zwijgen over welke vraag wel en welke niet kan en hoe daar op gereageerd gaat worden, er komt altijd wel gezeur over. En bedenk, het is een rit van amateurs voor amateurs, het is maar een spelletje.

Geniet veel en zeur eens wat minder, waar gewerkt wordt vallen soms hele kleine spaanders.

Pieter en Yvonne, (en alle vrijwilligers achter de schermen) wij hebben in ieder geval een heerlijke dag gehad en genoten van de variatie van natuur en kleine en minder kleine plaatsen.
Die ritjes langs de vele grachten waren top, en drempels heb je nu eenmaal overal.
Er was tijdens de uitleg en prijsuitreiking expliciet gevraagd om verbeterpunten te noemen. Het lijkt me dan nogal ongepast om mensen die dat doen te gaan zitten bekritiseren. Als je dat niet weet, is het misschien handig om eerst even met je mede-evenementencommisieleden te overleggen, voor je zo'n reactie geeft (Ik ga er van uit dat je een lid van de evenementencomissie bent).

Wees gewoon blij met de suggesties die mensen je aandragen en voel je niet gelijk aangevallen.

Het wordt wel heel erg meta zo he? Kritiek hebben over mensen die kritiek op de kritiek hebben......

Gebruikersavatar
paulsteeman
Guru
Guru
Berichten: 1167
Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:56
Locatie: Heemskerk

RE: SCARB 2 oktober: Toer- en puzzelrit Langs Heden en Verle

ma okt 03, 2011 16:44

Dan wordt het wel erg kritiek ;)

Ik snap je verhaal Whizz: het blijft altijd lastig om een rit origineler te maken dan de vorige en om iedereen tevreden te stellen. Het is dan idd lekker om eens van de rijders te horen wat de knelpunten zijn.

Ik denk alleen dat je verhaal iets te bot over komt en dat geeft dan deze draadjes. Het zijn wel dingen om over na te denken die je aangeeft.

Aan de andere kant: we zijn amateurs en vrijwilligers en dat maakt het des te lastiger om een professionele tocht neer te zetten.

Volgende keer beter denken we dan maar weer.

Greetz

Paul, die inmiddels van het zonnetje in zijn voortuin geniet :roll:
Laatst gewijzigd door paulsteeman op ma okt 03, 2011 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

Terug naar “Evenementen”