^^^^^^^^^ Helemaal mee eens!
( dat op de vorige pagina dan )
[img]http://www.alfaclassico.nl/images/138.jpg/][/img]Dat ervaarde ik precies zo op het SSAR. Die silouhetracer van een 156 hoort echt niet tussen de concorsorijders! Denk je alle auto's goed in beeld te hebben (ook achter me) komt er ineens uit het niets die comeet je voorbij. Gelukkig keek m'n bijrijder ook effe. Pffffffff.C) Dat tijdens de vrijrijdenblokken geen (semi-)professioneel materiaal op de baan toegelaten mag worden die denken even een paar trainingsronden te kunnen maken tussen een meute ongeoefend publiek.
Ben met mijn eigen auto de baan niet op gegaan omdat ik medisch gezien niet mocht, maar ben wel meegereden en naast enkele schuivers en 1 koprol, heb ik me voornamelijk geergerd aan een paar professionele auto's die zich rucksichloos door het verkeer drukte met waarschijnlijk het idee dat iedereen wel kan close-racen en dat ze maar opzij moeten als hij met zijn vol van kleuren kermisbak aan komt zeilen (no offence naar de goedwillende en bezitters van mooie Alfa racers). Oftewel, scheiden die handel zou ik adviseren.
Volgens mij heeft hij geen licensie hoor Maar ik vond het filmpje van de pandaman wel meevallen eigenlijk. Ikzelf heb met mijn Uno 3 rondjes aan de rechterkant van de baan gereden, het was inderdaad veel te druk, zeker als je het vergelijkt met de eerste clubspecials. Het evenement groeit uit zijn jasje helaas.volgens mij zijn de heren hier een beetje jalours en geirriteerd dat ze er worden uitgereden (geremd) worden door iemand in een licht gekietelde panda met superremmen en lekker plakkende toyo-slicks
en nee die auto had geen last van onderstuur maar zo ziet een panda er gewoon uit alsie de bocht in duikt.....
ook heeft de chauffeur een fia licentie en aanvullende cursussen dus die weet echt wel wat ie aan het doen is.
Hij misschien wel, maar het feit is dat de groep te divers is en er dus mensen zijn die niet geheel kunnen overzien wat een andere, meer ervaren persoon gaat doen, maakt het gevaarlijk. Dit is namelijk dezelfde gedachte die op de openbare weg nog wel eens voor problemen zorgt "Ik ben goed en heb onwijze wagenbeheersing dus mij kan niets overkomen", maar anderen kunnen niet altijd anticiperen op jouw goed zijn en wagenbeheersing en dan wil het nog wel eens fout gaan, dus bovenstaande reactie maakt eens en te meer duidelijk dat naast kleinere groepen ook de racers van de gewone man en vrouw gescheiden dienen te worden.volgens mij zijn de heren hier een beetje jalours en geirriteerd dat ze er worden uitgereden (geremd) worden door iemand in een licht gekietelde panda met superremmen en lekker plakkende toyo-slicks
en nee die auto had geen last van onderstuur maar zo ziet een panda er gewoon uit alsie de bocht in duikt.....
ook heeft de chauffeur een fia licentie en aanvullende cursussen dus die weet echt wel wat ie aan het doen is.
Werkelijk? En daar heeft hij deze manier van zijn stuur vastpakken aan overgehouden? Da's niet best.ook heeft de chauffeur een fia licentie en aanvullende cursussen
Ik mag het hopen. Hij wekt die indruk in ieder geval niet, wat op zichzelf al ernstig genoeg is.dus die weet echt wel wat ie aan het doen is.
komt omdat jij gewoon minder hard over het rechte stuk heen gaat, en dus minder hard hoeft te remmenvolgens mij zijn de heren hier een beetje jalours en geirriteerd dat ze er worden uitgereden (geremd) worden door iemand in een licht gekietelde panda met superremmen
Helemaal gelijk inWerkelijk? En daar heeft hij deze manier van zijn stuur vastpakken aan overgehouden? Da's niet best.