Zegt er één watJa, die cursus wil ik @PM ook voor nomineren
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dank u@@PM: Troost je, jullie hadden die geniepige vos (12O) achter op de bord in de bocht, wat je alleen van 100 meter afstand kon zien gevonden. Dat vond ik echt knap![]()
Ja de Trentatre is in het weekend 1000 km ouder geworden@Xavier: vind ik leuk om te horen, ook dat je moeder het naar haar zin heeft gehad. Want jullie hebben toch wel gigantisch veel kilometers afgelegd.
Fuchsenjagd op de BLR is best wel grappig idee.
Ah, kijk, nu snap ik het: toen wij er langsreden waren ze alweer uitgelopen en hingen de kastjes er gewoon weer aan...Nog een mooi verhaal over die nestkastjes (nassaurit zondag); oorspronkelijk hingen die ook aan de wilgen. Toen Wim en ik gingen voor-rijden bleken de wilgen (die na de essen aan dezelfde kant van de weg stonden) geknot en de kastjes daarmee verdwenen. In plaats van de vraag is het 'goede antwoord' aangepast. Hadden we opeens een strikvraag
Ik betwijfelde het, maar jij was overtuigdInderdaad leuk weekend geweest, jammer van de lage opkomst, zeker met die van de vorige puzzelritten in het achterhoofd.
Ik had die echt niet gezien, wilde eerst de auto niet uit vanwege dat weer. En dat was ook de reden dat ik het doolhof niet in wildeDank u@@PM: Troost je, jullie hadden die geniepige vos (12O) achter op de bord in de bocht, wat je alleen van 100 meter afstand kon zien gevonden. Dat vond ik echt knap![]()
![]()
Ook wel grappig was dat, terwijl Rob achter dat bord ging kijken, we door vier andere equipes voorbij werden geredenNou weet ik natuurlijk niet of die voor de vossen of voor de toerrit gingen, maar toch.
Respect voor de dames Matser dat die zich niks aantrokken van een nat pak in ruil voor de vos
Dan hadden we een hele andere discussie gehad.Nog een mooi verhaal over die nestkastjes (nassaurit zondag); oorspronkelijk hingen die ook aan de wilgen. Toen Wim en ik gingen voor-rijden bleken de wilgen (die na de essen aan dezelfde kant van de weg stonden) geknot en de kastjes daarmee verdwenen. In plaats van de vraag is het 'goede antwoord' aangepast. Hadden we opeens een strikvraag
Ja nouSommige puzzelaars zijn gewoon té scherp![]()
Overigens, het is in Friesland en de oranjekoek is daar roze en it kin net... Niks is zeker daaro
hoop voor wim dat......Ja nouSommige puzzelaars zijn gewoon té scherp![]()
Overigens, het is in Friesland en de oranjekoek is daar roze en it kin net... Niks is zeker daaro
Die rode zekerrrrrAls jij met een ongeshopt fotobewijs komt (krant van vandaag er bij), heb ik een waanzinnig mooie beker voor je...