24 uur van Lemans er bij? kijken wie zijn Alfa het vol houdt?Nurburgring GP+ Nordschleife er dan ook maar bij?
24 uur van Lemans er bij? kijken wie zijn Alfa het vol houdt?Nurburgring GP+ Nordschleife er dan ook maar bij?
Nurburgring GP+ Nordschleife er dan ook maar bij?
Precies, gaan we naar Zandvoort dit jaar dan ga ik denk ik maar weer alle inschrijvingen doen. Alles behalve regsiterrijden dan....Vragen mogen uiteraard altijd gesteld worden, en als ik me niet vergis is in het eerste KB van 2005 in het redactioneel ook door het bestuur uitgelegd waarom voor Zandvoort gekozen wordt.
Eén van de redenen is de beschikbare baantijd en die is op Zandvoort ruim langer dan op Assen. En we willen toch allemaal èn vrij rijden, èn rijstijlverbeteringscursussen volgen, èn een paar leuke races zien?
En moet een fantastisch circuit zijn om te rijden, helaas nog nooit gedaan i.v.m. zeer hoge trackday prijzen.SPAIk vindt Zolder wel leuk (en veel dichterbij voor mij)
dan kan iedereen tegelijk rijden.
Hoeft helemaal niet duur te zijn. De juiste dagen weten en zoeken. Bijv met de BMW club kun je er redelijk goedkoop 1 of 2 dagen rijden.En moet een fantastisch circuit zijn om te rijden, helaas nog nooit gedaan i.v.m. zeer hoge trackday prijzen.SPAIk vindt Zolder wel leuk (en veel dichterbij voor mij)
oeh dan heb je wat gemist... das toch wel een van de toppertjes geweest vorig jaarEn moet een fantastisch circuit zijn om te rijden, helaas nog nooit gedaan i.v.m. zeer hoge trackday prijzen.SPAIk vindt Zolder wel leuk (en veel dichterbij voor mij)