Even een vraagje over de sportklasse. Op de site staat circa 2 uur baantijd. Nu staat er in totaal 1 uur instructie, en 1 uur vrijrijden. Het uur instructie is dan neem ik aan ook op de baan zelf en niet in een briefing room??
groetjes oli4
Yep, vanavond gaan de mails de digitale deur uit en publiceer ik de lijst van wat er nog ontbreekt.Al iets bekend over de auto's voor tijdlijn
Bas, nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon maar gewoon gaan naar het SS en je zoon meenemen. Hij kan het niet vroeg genoeg ingepeperd krijgen !Technische keuring kan ook zaterdagochtend, zoals Dinky Boy aan heeft gegeven: van 7.00 tot 7.45 uur.
De instructie is ook baantijd. Als er staat 2 uur baantijd, is er ook 2 uur baantijd. De tijd die je door moet brengen in de briefingroom valt hier nog buiten.
Mijn ervaring is zeer goed met dit evenement. Heb nu zelf 2x mee gedaan met de rijstijlverbetering en dat bevalt erg goed. Dit jaar niet door de geboorte van mijn zoon vorige week, maar volgend jaaar zeker weer erbij 2 dagen!
Greetz,
Bas
hey, ik heb een vraagje, ik wil graag zondag met de alfa 33 tussen de andere alfa's staan op het heineken paddock, is dat mogelijk of is het alleen besloten voor de SCARB leden?Het is alleen jammer dat Martijn niet aan de poort staat en ik wel
hier nog een 33 die heen gaat!Jaa zo mag ik het horen! Wij nemen twee 33 mee.Wij komen ook, we gaan misschien 2 dagen en anders op zondag, in de 33 want daar zullen er ongetwijfeld minder van zijn dan de 156 =D
Parkeren op de paddocks is alleen voor SCARB leden. Maar zoals al eerder vermeld in dit topic, we hebben een hele mooie Spettacolo-aanbieding. Voor 40 euro kan je donateur worden voor de rest van het jaar en gelijk met je Alfa en 2 volwassen en 2 kinderen de Paddock op. Je krijgt dan ook nog een welkomstpakket en de komende twee kwartalen onze schitterende Klaverblaadjes. Gezien de entreeprijzen en het (betaald) parkeren buiten het circuit al snel de moeite waard.hey, ik heb een vraagje, ik wil graag zondag met de alfa 33 tussen de andere alfa's staan op het heineken paddock, is dat mogelijk of is het alleen besloten voor de SCARB leden?Het is alleen jammer dat Martijn niet aan de poort staat en ik wel
alvast bedankt!!
Parkeren op de paddocks is alleen voor SCARB leden.
oke dus dan ga ik daar zondag heen en word ik gewoon donateur!!Parkeren op de paddocks is alleen voor SCARB leden. Maar zoals al eerder vermeld in dit topic, we hebben een hele mooie Spettacolo-aanbieding. Voor 40 euro kan je donateur worden voor de rest van het jaar en gelijk met je Alfa en 2 volwassen en 2 kinderen de Paddock op. Je krijgt dan ook nog een welkomstpakket en de komende twee kwartalen onze schitterende Klaverblaadjes. Gezien de entreeprijzen en het (betaald) parkeren buiten het circuit al snel de moeite waard.hey, ik heb een vraagje, ik wil graag zondag met de alfa 33 tussen de andere alfa's staan op het heineken paddock, is dat mogelijk of is het alleen besloten voor de SCARB leden?Het is alleen jammer dat Martijn niet aan de poort staat en ik wel
alvast bedankt!!
Hoe dan ook zal je bij de ingang eerst worden verwezen naar de Paddock Office, daar kan je entreekaarten of dat donateurschap regelen.
Tot zondag, de poortwachter(s)
Was het vorig jaar ook niet ongeveer hetzelfde weer? Toen viel het achteraf (overdag) nogal mee.``Weersverwachting donderdag 26 augustus 2010 tot maandag 30 augustus 2010
Vrijdag flinke perioden met regen en mogelijk ook veel wind. In het weekend koel zomerweer met van tijd tot tijd buien, vanaf maandag geleidelijk droger.``
Bron buienradar.nl
Heeft iemand een idee hoe we dit positief kunnen beinvloeden? Of zitten ze er zo vaak naast dat het nu ook wel zal meevallen?
Als je een bijdrage stort op mijn bankrekening zal ik eens kiijken wat ik kan regelen. Hoewel je waarschijnlijk beter zelf op de blote knietjes kan voor ´t slapen gaan...onze lieve heer en ik zijn al jaren niet on speaking terms...Was het vorig jaar ook niet ongeveer hetzelfde weer? Toen viel het achteraf (overdag) nogal mee.``Weersverwachting donderdag 26 augustus 2010 tot maandag 30 augustus 2010
Vrijdag flinke perioden met regen en mogelijk ook veel wind. In het weekend koel zomerweer met van tijd tot tijd buien, vanaf maandag geleidelijk droger.``
Bron buienradar.nl
Heeft iemand een idee hoe we dit positief kunnen beinvloeden? Of zitten ze er zo vaak naast dat het nu ook wel zal meevallen?
Maar idd, wie moeten we omkopen om dat weer te verbeteren (zonnig, tussen 20 - 25 graden)