@dre75: ging allemaal mooi en met respect voor elkaar hoor!
Leuk dat je even reageert
Je moet wel werken aan je glimlach dan
@dre75: ging allemaal mooi en met respect voor elkaar hoor!
Leuk dat je even reageert
Je moet wel werken aan je glimlach dan
Edit: http://s1194.photobucket.com/user/Jur90 ... SAR%202015Erg genoten van de zondag. Eigenlijk is het elk jaar genieten, echter doet het nooit vervelen. Grote succesfactor blijven altijd de leden die je weer tegenkomt. Ook dit jaar was een veelgehoorde klacht rond het middag uur "Ik ga nu even een rondje lopen, anders heb ik straks bijna niet gezien", omdat je constant weer iemand tegenkwam die je nog wilde spreken. Hetgeen wat vaak op SS resulteert dat je de eerste paar uur je maar 10 meter per uur voortbeweegt .
Onze foto's zijn nu aan het uploaden (wat iets langer duurt), maar ik zal ze zo delen. Jens heeft de camera ter hand genomen tijdens de 75-parade en heeft mooie ploaties geschoten!
Dan had ik toch de mijne mee moeten nemen; dan was de jouwe waarschijnlijk opeens een hele mooie, keurige schone 75Heb me ook weer prima vermaakt, wat een fantastisch evenement is het toch. Was volgens mij met de enige 75 die niet even wat tlc had gehad in het kader van het ssar. Lukte helaas qua tijd niet. Heb de parade niet gereden, vuile auto en doe liever kijken en beetje oh-en en zo.
Onderweg (heen en terug, bijna 600 km) 0 andere 75's gezien. Dat vond ik dan ook wel weer bijzonder.
Dikke voor de organisatie, vrijwilligers , nah gewoon iedereen die dit tot een feestje maakt.
groetz, wims
Uitgaande van de foto's van jurian zijn er dus wel zeven verschillende geweest evengoed.
Toch op de zondag maar 4 90's geteld.
Ik bedoel er niks mee ,het viel mij op . Persoonlijk denk ik dat als een 75 3.0 vol in z'n toeren doortrekt je het niet bij kan houden met een 1750 Spider . Maar dat is mijn bescheiden mening en eigenlijk niet belangrijk .Op Youtube heb je staan dat het een TS is .
Goed gezien!! Maar wat bedoel je daarmee?
Daar ging ik vanuit omdat ik hem niet zo heel erg snel vond en de auto dus schatte op 140/150pk.
Omdat ik bang was dat het toch een 1.6 zou zijn , heb ik later het kenteken ingetypt (daar heb je apps voor tegenwoordig) en toen bleek het een 3.0 V6 America te zijn.
Toen was ik toch wel verbaasd.
Dat leek mij ook, maar ik rij een Giulia met frisse 1750 motor, 1300-bak (volgens mij) en achteras met gele stip.Ik bedoel er niks mee ,het viel mij op. Persoonlijk denk ik dat als een 75 3.0 vol in z'n toeren doortrekt je het niet bij kan houden met een 1750 Spider . Maar dat is mijn bescheiden mening en eigenlijk niet belangrijk .
Iemand wat meer info over de Gulf 75 wat er precies mee is gebeurd?
Ach ik hield met Benna met haar vermoeide 1600 makkelijk een 155 Q4 bij. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat Benna middels een sleepkabel aan dit verhikel was bevestigd.Altijd mooi die haantjes
Een sprint scheelt op papier mss 1 of 2 seconden. Dat is in autoland heel veel, maar in de praktijk zie je daar op circuit niet veel van terug. Daar is het meer wie heeft het grootste hart.
Zet 2 topcoureurs in jouw 1750 en die 3l 75 en je Juul wordt vergruisd Leuk die 1.3 bak maar mega tijd verlies van al dat geschakel...
Ik ben in het verleden met mn ex. 203PK GTV ingehaald door een 33 1.4IE omdat ik wss wel lekker vlot maar veel te zuinig was op spullen en banden Daar reed een meer ervaren man met rolbar en helm op in...