Langs vanachter gepakt ...
Merciekes Klaas
Kristal
Langs vanachter gepakt ...
Die gele voor je rijdt wel beroerde lijnenJa iid. Nog lang niet alles voluit zoals je kunt horen. ( Mocht eigenlijk niet inhalen he, tenzij... )
Nee Juultje zit te ver naar buiten en ik te ver naar binnen, anders zit je elkaar in de weg he..Die gele voor je rijdt wel beroerde lijnenJa iid. Nog lang niet alles voluit zoals je kunt horen. ( Mocht eigenlijk niet inhalen he, tenzij... )
Merci Bert !!!Eindelijk eens de foto's ge-uploadheb er een stuk of 40 geselecteerd...had er bijna 300 Onderstaande foto's zijn heftig verkleind, zoek je de foto in hoge resolutie stuur maar een peebeetje dan kan ik hem je toemeelen
[
Andere nummerplaat ? Dat kan toch niet bij jullie ?Hahaha, ik wilde er nog een opmerking over plaatsen Binnenkort staat er bij mij ook een andere nummerplaat hoor
Gaat Black Beauty weg ? Ik heb hier blijkbaar het één en ander gemist ...haha, nee, andere auto betekend automatisch andere plaat toch
Ff geduld vriend, 155 volgende week voor de aapeekaa en dan zoekendeJa Bert, laat nu maar eerst een 75 zien.
Kenteken is bijzaak.