Om zes uur haalde ik de 75turbo van Sander nog in met mijn bertone ik kwam net van de buitenlandrit uit Italië
Was het nog wat italia Zandvoort ? Gr. Ilja.
Leuk dat je me herkende,je had er lekker de vaart in
Vandaag weer heerlijk genoten,om 11 uur stond jur hier voor de deur,en nadat er nog even gepind was,gingen wel op weg.
We waren nog geen 200m onderweg,of er moest al een raam dicht getaped worden bij iemand,om vervolgens het ritje naar zandvoord probleemloos voort te kunnen zetten.
Toen we uiteindelijk bij het SCARB gedeelte op de padock aankwamen,was er nog nét plek voor 2 alfa's,dus dat kwam goed uit
Lekker een rondje gewandeld,vervolgens bij de 75 nog geintervieuwd door iemand van Alfa Nederland(volgens mij van facebook).
Om kwart over 4 de turbo gestart,en rustig warm laten draaien,terwijl ik mn hippe circuitschoentjes aan trok.
Samen met jur naar de opstelstraat gereden,en om kwart voor 5 mochten we de baan op.
Na 2 iritante rondjes achter 2 safetycars,waar veel mensen het nodig vonden om me links en rechts om de oren te rijden,en dan vervolgens voor de eerste beste bocht terug te gaan naar 30 km/u konden we eindelijk het gas erop zetten.
Ik heb niet geteld hoeveel mensen ik ingehaalfd heb,maar ik kon merken dat ik op zandvoort een stuk beter thuis ben dan assen
Helaas had ik na 25 minuten geen druk meer op mn rempedaal,en ben ik de pits in gereden om de boel te laten koelen.
Toen dat niet hielp ben ik maar rustig aan terug gereden naar mn parkeerplekje op de padock,en warempel,na 20 minuutjes koelen had ik weer volle pedaaldruk,dat wordt dus even wat aanpassingen doorvoeren voor het SSAR