Een ander lichaamsdeel dan maarjammer dat sommige mensen menen je kop op t web te moeten plakken
Kristal
Tja de trekhaak dan maar
Een ander lichaamsdeel dan maarjammer dat sommige mensen menen je kop op t web te moeten plakken
Kristal
Hiero Co je eigen trekhaak in vol ornaat!Hah!Een ander lichaamsdeel dan maarjammer dat sommige mensen menen je kop op t web te moeten plakken
Kristal
Tja de trekhaak dan maar
Klopt Jan, maar ik heb geen vest met italiaanse vlag...zeg frank nou niet meer afgeven op mijn engelse zooi he,want op zo,n italiaanse rit met de engelse vlag op je rug lopen dat hoort natuurlijk niet.trouwens er waren behoorlijk wat mooie alfa,s te zien bij zomerlust.
Ja Alfa's zat bij Zomerlust, bier daarentegen was een ander verhaal.... (ballentent)zeg frank nou niet meer afgeven op mijn engelse zooi he,want op zo,n italiaanse rit met de engelse vlag op je rug lopen dat hoort natuurlijk niet.trouwens er waren behoorlijk wat mooie alfa,s te zien bij zomerlust.
Dat trekhaak moment heeft wel dit plaatje opgeleverd.
Poets wederom poets
Allez ... Nog maar een trekhaak dan ...
Kristal
Ha Manu handig zo'n forum, ik zie net dat ik een puistje in mn nek heb...Thnx ,zo ff in de spiegel kijken...
Kristal
... Of je automatische scherpstelling aanpassen .En daarom moet ik nog veel leren die had ik nl handmatig moeten scherpstellen
Grazie... Of je automatische scherpstelling aanpassen .En daarom moet ik nog veel leren die had ik nl handmatig moeten scherpstellen
We zullen daar wel nog ne keer over klappen samen ... net als over mijn Kristalleke
Manu.