Tipje van de sluier misschienEn hoera 2: Neerland's snelste ALFA 155 zal een paar demorondes rijden.
Groetjes,
Marc
Tipje van de sluier misschienEn hoera 2: Neerland's snelste ALFA 155 zal een paar demorondes rijden.
Zo lang er nog ruimte is wel.Mocht ik zaterdag toch willen komen vanuit Roosendaal dan zal dat met de Bertone zijn.
Maar kan ik dan nog op het terrein parkeren tussen de andere Bertones?
Eric
Heb er zelf heel veel zin in, denk dat dit een ssar gaat worden wat we nog niet eerder mee hebben gemaakt.Net nog even op de site gekeken
en daar staat een prachtige 1 dag 1 uur en 22 minuten
Voor de organisatoren : veel sterkte met de laatste voorbereidingen en succes
wordt een geweldig weekeinde
grt rogeralfa
Betekent dat dan dat je buiten staat, of gewoon, dat je wel op de paddock staat, maar mogelijk niet bij je "soortgenoten" ?Voor de zaterdag zal het niet zo'n probleem zijn denk ik, zondag wordt de drukste dag.
Betekent dat dan dat je buiten staat, of gewoon, dat je wel op de paddock staat, maar mogelijk niet bij je "soortgenoten" ?Voor de zaterdag zal het niet zo'n probleem zijn denk ik, zondag wordt de drukste dag.
155 GTANeerland's snelste ALFA 155 zal een paar demorondes rijden.
Gezien: 13:00-13:30 Recordpoging aantal Giulia Bertone's ( > 100 auto's op paddock)Betekent dat dan dat je buiten staat, of gewoon, dat je wel op de paddock staat, maar mogelijk niet bij je "soortgenoten" ?Voor de zaterdag zal het niet zo'n probleem zijn denk ik, zondag wordt de drukste dag.
Sooow... Het wordt ook nog lekkah warm dit weekend
Had ik me niet eens gerealiseerd. Voor de Bertone-paddock geldt dat als er ruimte te kort is we gaan stapelenGezien: 13:00-13:30 Recordpoging aantal Giulia Bertone's ( > 100 auto's op paddock)Betekent dat dan dat je buiten staat, of gewoon, dat je wel op de paddock staat, maar mogelijk niet bij je "soortgenoten" ?Voor de zaterdag zal het niet zo'n probleem zijn denk ik, zondag wordt de drukste dag.
lijkt me dat je wel de paddock op mag bij je soortgenoten dan???
ik kom gratis helpen... roep maarVoor de Bertone-paddock geldt dat als er ruimte te kort is we gaan stapelen
ik kom gratis helpen... roep maar