Je bent gewoon jaloers gekke clown dat jezelf niet zo'n schoon trekhaakske hebt
Je bent gewoon jaloers gekke clown dat jezelf niet zo'n schoon trekhaakske hebt
Heb ik dat gedaan?!Morgen als ge hem moet wassen zal da wel veranderen zekerManu: wreed bedankt! Die smile gaat maar niet weg.
Wat een geweldig mooie plaat! Die verwacht ik natuurlijk wel full-size in m'n mailbox. Die ga ik op A4 uitprinten en boven m'n bed hangen.Enkel mooie plaatjes van U deze keerAi....die ook al.....
Mijne is even smerig. Gelukkig mijn trekhaak niet gespot, alhoewel ik zeer angstig uitkijk naar Kristal haar albummeke, wie weet wat bezwarends zit er nu weer tussen....
Kristal
@Michel: MarcoSprint zal waarschijnlijk in een mooie donkere 33 16v gereden hebben..... Zijn gele (ex-))Sprint ken je volgens mij wel...@Marcosprint: was jij met de Sprint per toeval ? Mijn vrouw beweert namelijk bij hoog en bij laag een Sprint gezien te hebben, maar ik heb 'm niet gezien...
Hoeveel trekt ie daarmeeJe bent gewoon jaloers gekke clown dat jezelf niet zo'n schoon trekhaakske hebt
Nee, zoals Serge al schreef was ik met een zwarte 33. De Sprint is al anderhalf jaar niet meer in mijn bezit. Overigens heb ik ook absoluut geen Sprint gezien tussen al dat moois.@Marcosprint: was jij met de Sprint per toeval ? Mijn vrouw beweert namelijk bij hoog en bij laag een Sprint gezien te hebben, maar ik heb 'm niet gezien...
Alfaholica, ook als je een invalide passagier hebt is het prettig parkeerruimte te hebben.
Hé Wim ... Je wist tenminste al iets van diamanten . De volgende keer moeten ze maar iets over het spijkerschrift vragenzat ik er toch mooi naast met m'n Koh I Noor! Sorry hoor!
grtz, wims