Ik vind het eigenlijk wel een amusante foto.

MiTo. Hij verraadt alleen mijn volgende shocking upgradeIs ten minste te zien, dat ik geen lelijke velgen aflever.![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk wel een amusante foto.
Ja, een grijze kilt!MiTo. Hij verraadt alleen mijn volgende shocking upgradeIs ten minste te zien, dat ik geen lelijke velgen aflever.![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk wel een amusante foto.![]()
Thnx Michael, maar ook THNX to Alessandro voor het opknappenals dat je upgrade word,zeer mooie velgen gescoord dick
Zo'n 33 compositie is toch wel vrij uniek met zo'n achtergrondMerci jongens .![]()
Zoek de fout .
Druk aan het photoshoppen geweest maar de e'tjes van Creemers vergeten?Merci jongens .![]()
Zoek de fout .
Nope, Kristal heeft drie diamantjes verdonkeremaand (die hangen nu vast in een oorbel op het rekje in 't winkeltje)Druk aan het photoshoppen geweest maar de e'tjes van Creemers vergeten?Merci jongens .![]()
Zoek de fout .
Manu is nochtans een uit de kluiten gewassen exemplaar hoor .LesPetitsBats
!
Bedankt voor de toelichting en de complimenten Wimper .Prachtige plaatjes weer; moet toch echt eens weekendje Limburg plannen. Die koeien zijn rasechte Lakevelders, geen speling van moeder Natuur of zoTot zover weer de berichten voor land- en tuinbouw.
groetz, wims