Hoe snel gaat een verhaal zijn eigen leven leiden zeg!
Ik wilde eerst niet reageren, maar zie me, door alle ophef, toch getriggerd om een andere zienswijze te etaleren....
SHOCK
Degene die onder andere ons van de weg reed op dat smalle weggetje, blijkt kenteken XS BP 13 te hebben... ik vond het al zo vreemd dat hij niet reageerde in dit topic.
We wachten op een plausibele verklaring.....
Ik heb de afgelopen dagen in geen enkel topic gereageerd.
Zou het misschien kunnen, dat ik het druk had met andere zaken of bijvoorbeeld inlogproblemen had? Ik roep maar wat hoor, denk er eens over na, voordat je oordeelt!
Wel een minpuntje, of beter schrikpuntje was de terugreis, nog maar 500 meter ver werd ik op dat iele landweggetje totaal van de weg gereden door een onverantwoord hard rijdende 75V6. Ook mijn reisgenote schrok van de ongecontroleerde actie. (volgens mij is de zwarte 916 spider 100m achter mij ook wel wat geschrokken?) Iemand van hier??? We hopen maar dat er een goede verklaring voor dit gedrag was.. (iemand onwel geworden oid?)
Nu beschik ik wel over wat relatieveringsvermogen, maar ook over zelfkritiek.
Ik geef toe, dat ik wat hard reed toen en dat was erg ongepast.
Mea culpa!
Maar ik heb jou en ook anderen NIET van de weg gedrukt:
Twee auto’s rijden elkaar tegemoed, de eerste gaat aan de kant en remt af tot bijna stilstand,
De tweede remt ook af en gaat ook aan de kant (uiteraard!), maar ziet ruimte om er op snelheid langs te rijden. Zo zie ik dat.
k geef ruitelijk toe, dat het op z’n zachtst gezegd geen schoonheidsprijs verdient, maar ik heb jou, of wie dan ook, niet van de weg gedrukt.
Trouwens, mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen met een gekleurd en aangedikt verhaal is ook verre van chique....
Oh en zodra ik fietsers of voetgangers in het vizier heb, gaat bij mij ALTIJD ALLE GANG ERUIT! Zo ook, toen ik die zwarte 916 spider tegenkwam; dit was ter plaatse van een bankje, waar twee mensen zaten, dus daar heb ik zonder enkele moeite gewacht, tot ik er langs kon....
@Roel(tje), Je hebt het goed geregeld, top locatie, top evenement, kortom: topdag!
Maar je moet niet te snel conclusies trekken/ verbanden leggen, als je het niet gezien hebt. Er hebben (blijkens verschillende posts/ geluiden) wel meer mensen hard gereden daar... Ik reed welleswaar stevig door, maar ik beschik wel over verkeersdoorstromingstechnisch inzicht hoor. Ik heb dan ook niemand de doorgang belemmerd, laat staan de weg geblokkeerd. Uit het verhaal van vV kan je ook opmaken, dat het een plaatselijke bewoner betrof.
Zo en nu weer on-topic!
Ik heb een top dag gehad; veel leuke en gezellige mensen gesproken en nog een enkel Alfaatje bekeken.
Hoe langer je in dit circuit verkeert, hoe meer mensen je leert kennen, zo ook zondag weer nieuwe contacten op gedaan.
Toppie! Enig nadeel is wel, dat ik eigenlijk niet echt aan Alfa’s kijken toegekomen ben.
Eind augustus ga ik voor de herkansing.
Een ieder bedankt voor de gezelligheid en voor het posten van foto’s in dit topic => leuk!
Oh ja en nog een klein leermomentje voor mezelf: als je in korte broek en sandalen rondloopt, dan moetje behalve hoofd en armen, ook je benen en voeten insmeren!!! Loopt lekker joh, met verbrandde kuiten hahahaha.
@Kristal: bedankt!