kheb me nie op gegeven maar kom wel efkes buurten ben toch in de buurt
moet nog bij ons oma zijn in linschoten dus ik eet nie met jullie mee mannen is nie voor betaald
Zonder jou kon het Spettacolo niet doorgaan toch?? Dus als je Dre/Dirk/Sinus es lief aankijkt???kheb me nie op gegeven maar kom wel efkes buurten ben toch in de buurt
moet nog bij ons oma zijn in linschoten dus ik eet nie met jullie mee mannen is nie voor betaald
Woon zo goed als naast de A12 maar denk er hard over om via de A4/N11 om te rijden want die laatse bocht voor je de A12 op schiet is idd een lekker bochtje.Routetip voor iedereen komend vanaf de A4. Neem de N11 van Leiden naar Bodegraven. Pas op met de snelheid op de N11 want er wordt veel gecontroleerd. Maar vergeet vooral niet om de laatste bocht voor de oprit naar de A12 snoeihard te nemen want die draait met 2 banen lekker hard onder de A12 door. Daarna wel samenvoegen maar geniet er van!
OEI ... hopelijk niks ernstig !!!heel dubbel..............
sta ik vannochtend onder de douche, gaat de telefoon. Ik zou vandaag dus naar een surpriseparty gaan van een goede vriend, maar die belde dus. Wist tot vannochtend van niets, maar moest nu toch iedereen afbellen. Zijn vrouw heeft en ongeluk gehad.
maar nu ga ik dus niet de hele dag binnen zitten...............
dus jullie zijn nog niet van mij af!
(eten doe dan toch gewoon thuis. )
De (twijfelachtige) eer om als eerste verslag te mogen doen gaat me dus voorbij.Zo.
Weer terug en kan ik als eerste zeggen dat het gezellig was (want jullie zitten nog allemaal burgers te vreten).
Ook hulde aan Dirk en Sinus voor het arrangement en aan Giacomini. Echt tof en goed geregeld allemaal.
Voor herhaling vatbaar.