Roeltje 164

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

do jul 09, 2009 23:44

Pb retour 8)
Prettig zaken gedaan te hebben 8) :lol:
Volgende keer komen een optie???

Gebruikersavatar
Marley164
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3653
Lid geworden op: do feb 10, 2005 12:35
Locatie: Enschede

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

vr jul 10, 2009 16:37

Pb retour 8)
Prettig zaken gedaan te hebben 8) :lol:
Volgende keer komen een optie???
Pfffffffffffffff :roll: :roll: :roll:
Als je even verder terug had gelezen(pagina 12 voor de duidelijkheid), had je deze opmerking weer voor je kunnen houden :!: :?
Na: 2 x Alfa 33 , 1 x Alfa 75 , 1 x Alfa 155 , 1 x Alfetta QO , 1 x Alfa 156 en 18 x een Alfa 164... #-o
Nu: Even Alfa loos...

Gebruikersavatar
AlfaTony
Guru
Guru
Berichten: 1170
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 11:11
Locatie: Brabant

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

vr jul 10, 2009 20:14


Afbeelding
Is Xander Pillon nog steeds eigenaar van die zwarte 33P4 op de voorgrond?
Gehad:
Alfasud 1.7 TI QV GF-02-HD
Alfa 75 1.8 Turbo PV-73-VH
Alfa 33 1.3 VL ZV-85-NV
Alfa 33 1.7 16V Permanent 4 DL-ND-12
Alfa 145 1.9 JTD L 39-DG-BN

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3955
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

za jul 11, 2009 00:20


Afbeelding
Is Xander Pillon nog steeds eigenaar van die zwarte 33P4 op de voorgrond?
Ja, hij kon het volgens mij toch niet over zijn hart verkrijgen om hem weg te doen, en terecht. :)
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
75junior
Junior Member
Junior Member
Berichten: 91
Lid geworden op: za aug 25, 2007 12:38

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 01:18

Hoe snel gaat een verhaal zijn eigen leven leiden zeg! :shock: Ik wilde eerst niet reageren, maar zie me, door alle ophef, toch getriggerd om een andere zienswijze te etaleren....
SHOCK :shock:

Degene die onder andere ons van de weg reed op dat smalle weggetje, blijkt kenteken XS BP 13 te hebben... ik vond het al zo vreemd dat hij niet reageerde in dit topic.
We wachten op een plausibele verklaring..... :roll:
Ik heb de afgelopen dagen in geen enkel topic gereageerd. :idea:
Zou het misschien kunnen, dat ik het druk had met andere zaken of bijvoorbeeld inlogproblemen had? Ik roep maar wat hoor, denk er eens over na, voordat je oordeelt!
Wel een minpuntje, of beter schrikpuntje was de terugreis, nog maar 500 meter ver werd ik op dat iele landweggetje totaal van de weg gereden door een onverantwoord hard rijdende 75V6. Ook mijn reisgenote schrok van de ongecontroleerde actie. (volgens mij is de zwarte 916 spider 100m achter mij ook wel wat geschrokken?) Iemand van hier??? We hopen maar dat er een goede verklaring voor dit gedrag was.. (iemand onwel geworden oid?)
Nu beschik ik wel over wat relatieveringsvermogen, maar ook over zelfkritiek.
Ik geef toe, dat ik wat hard reed toen en dat was erg ongepast. :oops: Mea culpa!
Maar ik heb jou en ook anderen NIET van de weg gedrukt:
Twee auto’s rijden elkaar tegemoed, de eerste gaat aan de kant en remt af tot bijna stilstand,
De tweede remt ook af en gaat ook aan de kant (uiteraard!), maar ziet ruimte om er op snelheid langs te rijden. Zo zie ik dat. :wink:
k geef ruitelijk toe, dat het op z’n zachtst gezegd geen schoonheidsprijs verdient, maar ik heb jou, of wie dan ook, niet van de weg gedrukt.
Trouwens, mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen met een gekleurd en aangedikt verhaal is ook verre van chique.... :roll:

Oh en zodra ik fietsers of voetgangers in het vizier heb, gaat bij mij ALTIJD ALLE GANG ERUIT! Zo ook, toen ik die zwarte 916 spider tegenkwam; dit was ter plaatse van een bankje, waar twee mensen zaten, dus daar heb ik zonder enkele moeite gewacht, tot ik er langs kon....

@Roel(tje), Je hebt het goed geregeld, top locatie, top evenement, kortom: topdag! :thumbs:
Maar je moet niet te snel conclusies trekken/ verbanden leggen, als je het niet gezien hebt. Er hebben (blijkens verschillende posts/ geluiden) wel meer mensen hard gereden daar... Ik reed welleswaar stevig door, maar ik beschik wel over verkeersdoorstromingstechnisch inzicht hoor. Ik heb dan ook niemand de doorgang belemmerd, laat staan de weg geblokkeerd. Uit het verhaal van vV kan je ook opmaken, dat het een plaatselijke bewoner betrof. ;)

Zo en nu weer on-topic!

PARDON?!?

Een paar dingen:
1. Niets is "een eigen leven gaan leiden". Weet je wel wat dat betekent? Daar is hier namelijk helemaal geen sprake van.

2. Je reageert "door alle ophef"? Ervaring leert dat je pas reageert nadat niet één, maar meerdere personen je op een fout hebben gewezen (wat niet eens erg is/hoeft te zijn).

3.
Oh en zodra ik fietsers of voetgangers in het vizier heb, gaat bij mij ALTIJD ALLE GANG ERUIT!
.........eh........."zodra"? Als in: dat is de voorwaarde? De meesten denken volgens mij: "zodra ik zie dat ik op een onoverzichtelijk weggetje ga rijden, ga ik sowieso niet hard rijden" (en ik hoop eerder dat de gang uit je auto gaat en niet uit jezelf én dat je ook op automobilisten let).

4. "Ik roep maar wat hoor, denk er eens over na, voordat je oordeelt!" Vraag: je roept maar wat? Zég gewoon waarom je niet eerder reageerde (of komt dat door wat hier nu genoemd staat bij punt 2.?). Opmerking: zeg eens 'sorry' zonder dat je je richt op een ander.

5. In aansluiting op punt 4: ook hier leert de ervaring: snader zegt eerst sorry, om er daarna een beschuldiging/verwijt o.i.d. tegenaan te gooien richting de persoon die hem op een fout had gewezen. En een fout kan iedereen maken. Dat is niet erg. Zeg dan gewoon "sorry" en klaar.
Wel respect dat racing :wink: Alessandro hier reageert en toch wel eea toegeeft, dat siert hem vind ik.
Toen viel ik van mijn stoel van verbazing. Dat zorgde voor deze reactie. Ik vond dat echt van de zotte. Dit zie ik namelijk totaal anders:

In mijn ogen had het je pas gesierd als je op de genoemde fout meteen gereageerd had met de woorden:
"sorry, dat was mijn fout. (Ik zal proberen deze fout in de toekomst te voorkomen.)"
Niet meer, niet minder. Dát was pas correct geweest. Dát zou hebben voorkomen dat er nog meer reacties op kwamen. Dán had je respect gehad. Dán hadden anderen terecht kunnen zeggen dat het je siert. Maar nee, als een klein kind een in mijn ogen ongemeende "sorry" zeggen en nog even terugslaan met "maar jij deed dat".
Geen idee wat ik bedoel?
Trouwens, mensen publiekelijk aan de schandpaal nagelen met een gekleurd en aangedikt verhaal is ook verre van chique.... :roll:

En dát moet nu onderhand eens afgelopen zijn.
Heb: 75 3.0 V6 QV, GT 1300 Junior, Giulietta 1.4Tmultiair
Had: 75 1.8, 75 3.0 V6 America, 75 3.0 V6 QV, 146 1.6 16v, 75 2.0 TS (zie avatar), GT 2000 Junior, 146 2.0 ti.

Gebruikersavatar
H.Vedder
Junior Member
Junior Member
Berichten: 55
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 00:50
Locatie: Berkel en Rodenrijs

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 01:34

Heeft iemand gebruik kunnen maken van de de lunch van 10 euro.
Of heeft u net zoals ik een zeer duur broodje mogen kopen met amper beleg.

Gebruikersavatar
dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5251
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:08
Locatie: Venlo
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 01:38

Heeft iemand gebruik kunnen maken van de de lunch van 10 euro.
Of heeft u net zoals ik een zeer duur broodje mogen kopen met amper beleg.
Ik heb een flesje spa-blauw gekocht voor slechts 2 euro :shock:
Spa groen was niet op voorraad :lol:
It's not easy, being green (kermit)

Gebruikersavatar
m.brandon
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 681
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 20:32
Locatie: Amsterdam

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 08:59

Heeft iemand gebruik kunnen maken van de de lunch van 10 euro.
Of heeft u net zoals ik een zeer duur broodje mogen kopen met amper beleg.
Als je geen geld kunt missen moet je je eigen vreten meenemen :roll: :wink:
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

Gebruikersavatar
GTV42.0
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma feb 13, 2006 16:10
Locatie: Noordscheschut

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 10:42

Twee bolletjes 5euro vind ik zelfs aan de hooge kant.Kan je veelof weinig geld hebben maar dit is afzetten.
Ook al was de lokatie voor niets.
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!

Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW
1x Alfetta GTV6 3l 1982


database register.
Registerleider Alfetta GT GTV(6) en Giulietta 116

Roeltje 164

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 11:36

Ga op Zandvoort of Assen of Spa Francorchamps eens een broodje of een drankje kopen??

De locatie was niet voor niks, was dat maar zo een feest.....

Verder wilden we het eens anders doen dan andere jaren en met dit mooie weer leek me dit wel geslaagd.

Kijk je bent op een Bilderberg locatie met 4 sterren, helaas kan je daar niet verwachten dat je voor een of twee euro een broodje kan kopen.
Wij hebben géén enkele bemoeienis gehad met hun prijzen, ze hebben de service wel geleverd en dat kost personeel en inkoop daar ontkom je éénmaal niet aan, dat hebben we wel betaald en hierdoor was er ook géén oponthoud aan de ingang i.v.m. de verkoop van lunchbonnen etc. etc.
We kunnen natuurlijk volgend jaar gewoon weer de lunchbon invoeren, ik ga dat meenemen in de besprekingen voor volgend jaar.
Volgende keer maar bij de Mac houden dan heb je gelijk goedkoop eten alleen is de ambiance iets anders geregeld.

Roel

Gebruikersavatar
Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3179
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:01
Locatie: Hillywood

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 12:12

](*,) Alsof de club ook nog eens moet gaan onderhandelen over de prijs van de broodjes. Het is al zo makkelijk om een geschikte lokatie te vinden waar je met zijn allen terecht kunt... :?
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Roeltje 164

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 12:42

Ja dat zeg ik, gamma.

Er moet iets zijn, dat hoort bij ons Nederlanders helaas :idea:

Gebruikersavatar
Harry Tijssen
Guru
Guru
Berichten: 1385
Lid geworden op: di dec 28, 2004 21:40
Locatie: Hansweert
Contacteer: Website

RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 12:43

Misschien ook een agendapuntje, volgend jaar de Registerdag door de registerleden zelf laten regelen?!
Ik ben toch heel erg benieuwd zijn wat daar van terecht zou komen.

Dit is een dag voor jullie en ons allemaal, we doen het nooit goed, locatie te ver weg, lunch te duur, wat
een gezeur toch allemaal.
Als de mensen die steeds evenementen VRIJWILLIG regelen al hun onkosten zouden kunnen opgeven dan
gaat de donateursbijdrage jaarlijks flink omhoog, misschien vinden we dat wat? :shock:

Daarom, stop a.u.b. eens met dat negatief gepraat achteraf, daar worden de Evenementencommisie, en de Registerleiders
nou niet bepaald door gemotiveerd.
Harry Tijssen

Heb: 166 2.4 JTD 20v "03, 156 1.8 16v "03
Had: 75 2.0 carb. "86, 155 1.8 8v "93, 33 1.7 16v QV "92, 155 2.5 V6 12v EVO "95,145 1.4 16v "00, 155 2.0 16v "97,166 2.4 JTD "00

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2799
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 01:04

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 13:23

Misschien ook een agendapuntje, volgend jaar de Registerdag door de registerleden zelf laten regelen?!
Ik ben toch heel erg benieuwd zijn wat daar van terecht zou komen.

Dit is een dag voor jullie en ons allemaal, we doen het nooit goed, locatie te ver weg, lunch te duur, wat
een gezeur toch allemaal.
Als de mensen die steeds evenementen VRIJWILLIG regelen al hun onkosten zouden kunnen opgeven dan
gaat de donateursbijdrage jaarlijks flink omhoog, misschien vinden we dat wat? :shock:

Daarom, stop a.u.b. eens met dat negatief gepraat achteraf, daar worden de Evenementencommisie, en de Registerleiders
nou niet bepaald door gemotiveerd.
Je kunt het helaas nooit goed doen voor iedereen.Er zijn er altijd die ergens over moeten gaan lopen mouwen.Erg jammer voor de motivatie van degenen die iets organiseren en waarschijnlijk grote moeite die er gedaan wordt om een mooi evenement te organiseren.Misschien is het inderdaad wel wat Roel zegt,dat een NL-er altijd ergens over moet zeuren.Ik denk dat er bar weinig terecht gaat komen dat de registerleden het volgend jaar zelf eens zouden organiseren.
Dus stop inderdaad eens met dat negatief commentaar op alles achteraf en wees tevreden met wat er georganiseerd wordt met alle pijn en moeite van dien.

Gebruikersavatar
Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 669
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:37
Locatie: Oosterhout
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 5 juli: Registerdag op toplocatie!

ma jul 13, 2009 13:40

Misschien ook een agendapuntje, volgend jaar de Registerdag door de registerleden zelf laten regelen?!
Ik ben toch heel erg benieuwd zijn wat daar van terecht zou komen.

Dit is een dag voor jullie en ons allemaal, we doen het nooit goed, locatie te ver weg, lunch te duur, wat
een gezeur toch allemaal.
Als de mensen die steeds evenementen VRIJWILLIG regelen al hun onkosten zouden kunnen opgeven dan
gaat de donateursbijdrage jaarlijks flink omhoog, misschien vinden we dat wat? :shock:

Daarom, stop a.u.b. eens met dat negatief gepraat achteraf, daar worden de Evenementencommisie, en de Registerleiders
nou niet bepaald door gemotiveerd.
Je kunt het helaas nooit goed doen voor iedereen.Er zijn er altijd die ergens over moeten gaan lopen mouwen.Erg jammer voor de motivatie van degenen die iets organiseren en waarschijnlijk grote moeite die er gedaan wordt om een mooi evenement te organiseren.Misschien is het inderdaad wel wat Roel zegt,dat een NL-er altijd ergens over moet zeuren.Ik denk dat er bar weinig terecht gaat komen dat de registerleden het volgend jaar zelf eens zouden organiseren.
Dus stop inderdaad eens met dat negatief commentaar op alles achteraf en wees tevreden met wat er georganiseerd wordt met alle pijn en moeite van dien.
Psies, Amen!

Anders mogen " de zeikerds" het zelf eens proberen, alleen zal de agenda dan erg leeg blijven vrees ik.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Terug naar “Evenementen”