Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 11:17

Hoe laat denken jullie over de pas heen te gaan?
Wel leuk om massaal al brullend de bult op te gaan en walmend naar beneden.... :wink:
Ik denk dat wij tussen 12 en 13h aan de voet van de pass staan, mooi moment voor lunch, verzamelen, en auto's starten?
Brullend de berg op zal mij niet lukken ,walmend naar beneden denk ik wel met de sud remmen! :)

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1224
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 11:53

Is wel een zooi geworden dit sticky topic met Titel 'SCARB Buitenlandrit...' als ik zo eea teruglees.
Veel posts tussen die helemaal niet met de BLR 5 of 9-daagse rijden, maar op eigen gelegenheid gaan en allerlei plannen en oproepen. Hierdoor is het overzicht er wel uit.

Maar mss was dat ook wel niet de bedoeling van dit topic 8-[
Laatst gewijzigd door ebbr op wo jun 16, 2010 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 11:54

Krijgen we ook nog BLR stikkers voor op de deur met nr naast de reisbescheiden?
Yep! Uit de bevestigingsbrief:
U ontvangt hier het welkomstpakket met o.a. het roadbook, een rallyschild en 2 deurstickers.

Gebruikersavatar
Bou79
Member
Member
Berichten: 214
Lid geworden op: di feb 17, 2009 11:09
Locatie: Rotterdam
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 12:37

@ebbr:
mensen die zoals wij wel met de 5-daagse meedoen, moeten toch ook hun eigen heenrit regelen? Is wel leuk om daar met meerdere 5-daagse rijders wat over af te spreken...

@Zegveld, Schaapm:
12u verzamelen aan de voet van de pas klinkt goed! Weten jullie daar een parkeerplaats/handig punt? Voor mij is het de eerste keer via Gotthard nl.
Boudewijn

GTV 2000 '73
159 SW '10

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1224
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 12:56

@Bou79: Zeker.....
Doel meer op andere dingen, maar is ook niet zo belangerijk.
Waarom is er vanuit de SCARB eigenlijk geen centrale start voor de 5-daagse geregeld?

@Dinky: Las inderdaad dat er een deurschild uitgedeeld werd, vroeg me alleen af of daar ook daadwerkelijk startnrs op kwamen te staan. Cool 8)
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
zegveld
Full Member
Full Member
Berichten: 447
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 16:48
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 13:08

@Bou79: Zeker.....
Doel meer op andere dingen, maar is ook niet zo belangerijk.
Waarom is er vanuit de SCARB eigenlijk geen centrale start voor de 5-daagse geregeld?

@Dinky: Las inderdaad dat er een deurschild uitgedeeld werd, vroeg me alleen af of daar ook daadwerkelijk startnrs op kwamen te staan. Cool 8)
Er is wel een centrale start van de Centennials, op 23 juni in Heerlen. Ik heb, en volgens mij meerderen met mij, besloten het rustig aan te doen en het in twee dagen te rijden. Vandaar.

Het zou leuk zijn met een clubje onder aan de pass af te spreken, ik neem aan dat daar toch wel een restaurant zit of iets dergelijks. Iemand deze pass al eens gereden?

De overige Centennials die wel op de 23e vertrekken zullen denk ik pas later op de pass aankomen. Wellicht nemen die de tunnel? Anders zouden we compleet kunnen verzamelen.
Rijdt met een glimlach in:
Brera 1750 - Italia Independent
1750 GTV - Rosso Alfa

Denkt met plezier terug aan:
Mi.To 0.9 - Giallo Corsa
GT 2.0 JTS - Rosso Alfa
156 1.8 TS SW - Blu Vela
156 1.8 TS - Grigio Chiaro

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1224
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 13:27

Aahhh vandaar...
Ben benieuwd hoeveel NL-alfa's er straks in Milaan staan 8)

Nog 3 nachtjes slapen.....
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
frankie
Full Member
Full Member
Berichten: 353
Lid geworden op: do okt 16, 2008 10:12
Locatie: Alphen a/d Rijn

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 13:42

Ik gok 500+
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:15

@Bou79: Zeker.....

@Dinky: Las inderdaad dat er een deurschild uitgedeeld werd, vroeg me alleen af of daar ook daadwerkelijk startnrs op kwamen te staan. Cool 8)
Het zou leuk zijn met een clubje onder aan de pass af te spreken, ik neem aan dat daar toch wel een restaurant zit of iets dergelijks. Iemand deze pass al eens gereden?

De overige Centennials die wel op de 23e vertrekken zullen denk ik pas later op de pass aankomen. Wellicht nemen die de tunnel? Anders zouden we compleet kunnen verzamelen.
deurschildjes met equipenr. zijn standaard bij de BLR. Net als de motorkapsticker voor de Spiderrijders (die ook gewoon het plastic schildje krijgen en vervolgens moeten kiezen waar ze hun nummer opplakken - no worries, op de deurstickers zit dat nummer er al op).

De 5-daagse heenreis gaat volgens mij gewoon door de tunnel (anders red je het ook niet in 1 dag).
Wij zullen eens kijken of we rond 12 uur bij de Gotthard kunnen zijn. Hangt er een beetje vanaf of we nog een overnachting inplannen of niet en of we wel of niet via CH gaan.
Gotthard intussen van beide kanten wel een keer gereden, maar geen idee van een handig restaurantje aan de voet. Meestal staan die dingen op de top :wink:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:17

@Bou79: Zeker.....
Doel meer op andere dingen, maar is ook niet zo belangerijk.
Waarom is er vanuit de SCARB eigenlijk geen centrale start voor de 5-daagse geregeld?

@Dinky: Las inderdaad dat er een deurschild uitgedeeld werd, vroeg me alleen af of daar ook daadwerkelijk startnrs op kwamen te staan. Cool 8)
Er is wel een centrale start van de Centennials, op 23 juni in Heerlen. Ik heb, en volgens mij meerderen met mij, besloten het rustig aan te doen en het in twee dagen te rijden. Vandaar. (...) De overige Centennials die wel op de 23e vertrekken zullen denk ik pas later op de pass aankomen. Wellicht nemen die de tunnel? Anders zouden we compleet kunnen verzamelen.
Er is inderdaad een centrale start voor de 5-daagse-groep (althans, voor degenen die hebben laten weten dat schema aan te willen aanhouden). Een iets uitgebreidere quote dan:
Voor degene die hebben opgegeven op 23 juni te vertrekken is de start bij Hotel van der Valk, Ter Worm 10, 6411RV Heerlen (tel. 045 – 5719450)
De inschrijving is van 8.00 tot 08.30 uur. U ontvangt hier het welkomstpakket met o.a. het roadbook, een rallyschild en 2 deurstickers.
De overige deelnemers krijgen hun welkomstpakket in Hotel Dino op woensdag avond na het diner uitgereikt.

Gebruikersavatar
zegveld
Full Member
Full Member
Berichten: 447
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 16:48
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:26

@Bou79: Zeker.....

@Dinky: Las inderdaad dat er een deurschild uitgedeeld werd, vroeg me alleen af of daar ook daadwerkelijk startnrs op kwamen te staan. Cool 8)
Het zou leuk zijn met een clubje onder aan de pass af te spreken, ik neem aan dat daar toch wel een restaurant zit of iets dergelijks. Iemand deze pass al eens gereden?

De overige Centennials die wel op de 23e vertrekken zullen denk ik pas later op de pass aankomen. Wellicht nemen die de tunnel? Anders zouden we compleet kunnen verzamelen.
deurschildjes met equipenr. zijn standaard bij de BLR. Net als de motorkapsticker voor de Spiderrijders (die ook gewoon het plastic schildje krijgen en vervolgens moeten kiezen waar ze hun nummer opplakken - no worries, op de deurstickers zit dat nummer er al op).

De 5-daagse heenreis gaat volgens mij gewoon door de tunnel (anders red je het ook niet in 1 dag).
Wij zullen eens kijken of we rond 12 uur bij de Gotthard kunnen zijn. Hangt er een beetje vanaf of we nog een overnachting inplannen of niet en of we wel of niet via CH gaan.
Gotthard intussen van beide kanten wel een keer gereden, maar geen idee van een handig restaurantje aan de voet. Meestal staan die dingen op de top :wink:
De top is ook geen verkeerde plek om af te spreken, dan kunnen we ook allemaal in dezelfde snelheid naar beneden, ongeacht cc's :-)
Rijdt met een glimlach in:
Brera 1750 - Italia Independent
1750 GTV - Rosso Alfa

Denkt met plezier terug aan:
Mi.To 0.9 - Giallo Corsa
GT 2.0 JTS - Rosso Alfa
156 1.8 TS SW - Blu Vela
156 1.8 TS - Grigio Chiaro

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:30

dat levert trouwens ook leuke foto's op de top op. hmmm, die route toch maar even wat concreter maken...

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:32

Tip: neem een sprayflacon Glassex o.i.d. mee en spuit je deur er mee in voordat je gaat plakken. Je kunt dan nog een tijd schuiven en luchtbellen wegwerken. Daarna maak je een collega centennial deelnemer blij met de flacon 8) Naderhand laat de sticker makkelijker los (hij waait er heus niet af onderweg).

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:50

en die fles Glassex vraag je daarna weer terug om de rest van de reis elke ochtend keurig alle muggenlijkjes van de voorruit te kunnen verwijderen :wink:

@ Dink: plakt de sticker daarna nog wel op andere items? De vorige stickers sieren de gereedschapskast in de garage en dat was ook het plan met deze stickers.

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1224
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo jun 16, 2010 15:59

Kom met schone auto, die ik even in de Mequiars NTX wax heb gezet, met dat laagje ga ik er vanuit dat hij er wel af zal gaan :shock:
Maar zal wel een beetje in een flacon meenemen, goede tip.
deurschildjes met equipenr. zijn standaard bij de BLR. Net als de motorkapsticker voor de Spiderrijders (die ook gewoon het plastic schildje krijgen en vervolgens moeten kiezen waar ze hun nummer opplakken - no worries, op de deurstickers zit dat nummer er al op).
Dus alleen spider rijders krijgen een neusstikker? Op mijn 916GTV krijg ik ook geen schildje gemonteerd aan de bumper oid.


Is mijn eerste BLR dus ken niet de standaard procedures. Don't mind me asking :o
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Terug naar “Evenementen”